Microsofts pressekonferanse (Xbox 360)

#1
Ca. 04:30 norsk tid vil Microsofts pressekonferanse starte, og jeg regner med at en del følger med.

Pressekonferansen kan ses her!

Noen andre som får sett den der? Jeg får sett den, men det "hakker" en del. Den stopper opp iblant.

Ellers er det fint om folk slenger all informasjon fra pressekonferansen inn i dette emnet!
 

Endre

Ødela forumet
#4
Ironisk å se høydefinisjonsspill i så latterlig lav oppløsning som den streamen gir oss nå! :p

Ja, der var det i alle fall helt offisielt at den er bakoverkompatibel med Xbox.

Jeg fjernet det nye emnet Frenzy laget, siden dette ble laget først ... :flau: Fortsett praten her.
 
#5
den er grei du ;)

legge til det jeg og Kilik nevnte i den andre tråden kanskje.

Xbox 360 blir bakoverkompatibel for enkelt få av xbox's toppselgere

konsollen lanseres samtidig i USA, Europa og Asia.

Konsollen skal bli et flott all-around alternativ til alle de forskjellige typene av gamere der ut.
 

Endre

Ødela forumet
#6
Dynamic puzzles i PDZ? Så stoppet streamen ...

Og nå bare hoppet han elegant over PDZ? Ikke noe å vise, med andre ord? Så flott ...
 
#7
Xbox 360 og Square Enix :blunk:

det hadde jeg aldri forventet.

square Enix skal fra og med nå levere sine spill til Xbox 360 og Xbox Live

Final Fantasy XI skal komme til Xbox 360
 

Kilik

Lokal moderator
#8
At Square-Enix støtter maskinen lover bra for det japanske markedet der Xbox har floppet kraftig til nå...

Av hva jeg har sett og hørt til nå, så har PS3 gjort et bedre inntrykk på meg enn Xbox 360.

Ganske skuffet over ingen Perfect Dark Zero-trailer eller noe om Halo 3.
 
#9
Langt bedre enn Sonys pressekonferanse i hvert fall. Men skuffende at vi ikke fikk sett noe mer fra Perfect Dark Zero. Får håpe det dukker opp en skikkelig trailer i løpet av E3.
 
#10
det jeg ble litt skuffet over er at det ble ikke sagt noe (som jeg fikk med meg) om Halo 3

håpte de skulle vise noe fra det osv
 
#12
Denne konferansen stod mer stille enn den bevegte på seg. :( Men jeg fikk allikevel med meg noe. Det positive med konferansen i forhold til Sonys, var at det på langt nær var like mye tech-talk her. 3/4 av Sonys konferanse forstod jeg ikke en dritt av. :svette: Positivt at MS brukte en del tid på å vise trailere av kommende Xbox 360-spill, selv om det ikke var så mange interessante spill de hadde å vise frem. Mr. J klarte også å imponere meg stort med de nye Live-mulighetene til maskinen.

Og forresten, var det bare meg, eller ble ikke Xbox 1 viet noe oppmerksomhet i det hele tatt? Snakk om flykte fra konsollen sin.
 
#13
Jeg syntes Microsofts konferanse var ganske grei, men håpet å få se mer av Perfect Dark Zero. Og målet til Microsoft er å få 1 milliard brukere? Pfft ...
 
#14
Over-all var den ganske mye bedre enn Sony. Her fikk vi faktisk se hva vi har i vente - i form av spill, mens Sony hadde 1 time og 20 minutter med prat om teite ting ingen som ikke er utvikler forstår, bittelitt PS3 og et par spillklipp. Jippi!

Jeg likte for øvrig den litt uformelle stilen til Microsoft. J. Allard med hettegenser under dressjakken, setter seg ned midt på scenen for å vise litt fra et spill, etc. Det er noe annet enn Sonys folk som står rett opp ned, og er ikledd noe som ligner mistenkelig mye på samme dølle skjorte fra i fjor.
 
#15
Opprinnelig skrevet av Jani@17.05.2005, 06.44
Over-all var den ganske mye bedre enn Sony. Her fikk vi faktisk se hva vi har i vente - i form av spill, mens Sony hadde 1 time og 20 minutter med prat om teite ting ingen som ikke er utvikler forstår, bittelitt PS3 og et par spillklipp. Jippi!
221754​
Var det ikke 1 time og 50 minutter Sony hadde? :flau:
 
#16
Greeeit, de hadde 1 time og førti minutt med tullprat, fem minutter med PS3 og fem minutter med bittelitt spillklipp. Fornøyd nå, Chaz? :D
 
#18
Opprinnelig skrevet av Frenzy@17.05.2005, 06.04
Xbox 360 og Square Enix :blunk:

det hadde jeg aldri forventet.

square Enix skal fra og med nå levere sine spill til Xbox 360 og Xbox Live

Final Fantasy XI skal komme til Xbox 360
221746​
Betyr dette at Square-Enix ikke vil gi ut Final Fantasy spill til PlayStaion3? :blunk: Det ville bare vært stygt om de byttet til Microsoft nå, så jeg håper Square vil gi ut spill til begge konsollene.
 
#19
Opprinnelig skrevet av Vampire_man+17.05.2005, 09.27-->
<!--QuoteBegin-Frenzy
@17.05.2005, 06.04
Xbox 360 og Square Enix :blunk:

det hadde jeg aldri forventet.

square Enix skal fra og med nå levere sine spill til Xbox 360 og Xbox Live

Final Fantasy XI skal komme til Xbox 360
221746​
Betyr dette at Square-Enix ikke vil gi ut Final Fantasy spill til PlayStaion3? :blunk: Det ville bare vært stygt om de byttet til Microsoft nå, så jeg håper Square vil gi ut spill til begge konsollene.
221761​
[/b]
Square-Enix skal nok gi ut til begge konsollene, så der kan du ta det med ro.
 
#20
Opprinnelig skrevet av Vampire_man+17.05.2005, 10.27-->
<!--QuoteBegin-Frenzy
@17.05.2005, 06.04
Xbox 360 og Square Enix :blunk:

det hadde jeg aldri forventet.

square Enix skal fra og med nå levere sine spill til Xbox 360 og Xbox Live

Final Fantasy XI skal komme til Xbox 360
221746​
Betyr dette at Square-Enix ikke vil gi ut Final Fantasy spill til PlayStaion3? :blunk: Det ville bare vært stygt om de byttet til Microsoft nå, så jeg håper Square vil gi ut spill til begge konsollene.
221761​
[/b]
Det blir, i følge Square Enix representert på Sonys pressekonferanse, Square Enix-spill til PS3. Regner også med at dette inkluderer Final Fantasy-titler. Final Fantasy XI er kun en convert fra PC/PS2-utgaven som nå skal ut på Microsoft sin maskin, det er jo tross alt ikke noe nytt spill.

Edit: "...plans to bring the Final Fantasy-series to the PS3 are just beyond the horizon." - Wada, fra Square Enix, på pressekonferansen.