Tenkte jeg kunne slenge ut noen bilder av FF-tinga mine. (Ikke verdens beste bildekvalitet men..) Begynte å samle for ca.5 år siden. Har ikke blitt så mange ting i det siste da jeg har kjøpt litt mer Star Wars ting isteden. Så det som begynte som en uskyldig liten lekesamling på en hylle over PC'en har etterhvert fått sitt eget rom.. hehe.. Er litt hjemmelagde ting her også da og har sniket seg inn et par "ikke-ff" ting... Noen av dere har kanskje sett noen av disse tinga før, men det er en god stund siden nå. Hvis noen vil se SW-tinga litt mer, kan jeg legge ut bilder av det etterhvert også.
Zidane, Vivi, Steiner, Brahne, Blank, Amarant, Vincent, Quina, Cat Sith, Freya og Cid.
Steiner, Zidane, Garnet og Vivi.
Rinoa's smykke, Squall's smykke, Tidus' armbånd, Tidus sverd som brevåpner, FFX askebeger (+en zippo jeg har rota bort..)
Tidus' ring og Squall's sverd som brevåpner.
Final Fantasy XI OST Limited Edition.
Cover til original soundtrackene mine. Øverst fra venstre: All sounds Final Fantasy I+II, Final Fantasy III OST, Final Fantasy IV OST, Final Fantasy V OST, Final Fantasy VI OST, FF3 Legend of the Wind, FF Mystic Quest, Seiken Densetsu, Final Fantasy 1987-1994, Final Fantasy Vi Grand Finale, Final Fantasy IV Celtic Moon, Final Fantasy Love Will Grow, Final Fantasy V Dear Friends, Final Fantasy 2002 concert.
Samme..: Final Fantasy IX OST PLUS, Final Fantasy VII Piano Collections, Final Fantasy VIII Piano Collections, Final Fantasy IX Piano Collections, Final Fantasy X Piano Collections, Rikki:Suteki Da Ne singel, Final Fantasy XI OST, Final Fantasy IX OSt Limited Edition, Final Fantasy Crystal Chronicles Limited Edition, Howl's Moving Castle, Vision of Escaflowne 1-3, Escaflowne For Lovers Only, Escaflowne:movie soundtrack.
Og her er selv cd'ene. Pluss Final Fantasy VIII OST, Final Fantasy X OST Limited Edition og en Final Fantasy anime.
Final Fantasy X-2 OST Limited Edition og en FFVIII kortstokk
Iron Giant og Forbidden. (Final Fantasy VIII)
Seifer og Rinoa.
Diablos.
Paine, Yuna og Rikku.
Yuna, Kimahri og Lulu.
Rikku, Tidus og Auron.
Selpie, Squall, Zell og Edea.
Aerith og Tifa.
Ultima Weapon.
Squall's necklace.
Moogle, FFVIII Limited Edition box til PC, en hjemmelagd black materia, Cloud, Rinoa, Barret og en cactaur.
En jawa, R2-D2 og Tonberry King.
Notebøker for piano til FFVII, FFVIII, FFIX og FFX Piano Collections.
Notebøker for piano til samtlige låter fra FFVIII og FFIX.
Notebøker og cd'er. FFIV, FFV og FFVI Piano Collections. Disse er super-rare og ute av produksjon for lengst. FFVI som er den nyeste er 12 år gammel. Hver av disse kostet meg nærmere 1500kr.. Det kjæreste i min samling!
Strategibøker for FFVII, FFVIII, FFIX, FFX og FFX-2.
En wallscroll-plakat fra FFVIII.
Plakat som fulgte med FFX OST Limited Edition.
Pute fra FFVIII og fra Advent Children.
En tegning jeg har fått forstørret og rammet inn fra FFVI.
Samme.. fra FFVII.
Og nok en gang.. fra FFIV.
En liten klistre-plakat jeg satt sammen mens jeg ventet på FFVIII.
To kostymer jeg har lagd.. Seifer og Zell.
En liten Quistis-tegning.
En chocobo kjæresten min tegnet til meg.
Så.. det var alt. Hadde vært gøy å se ting som andre har kjøpt eller laget også. -Kupo!!!!!!

Så.. det var alt. Hadde vært gøy å se ting som andre har kjøpt eller laget også. -Kupo!!!!!!