Min mening om EverQuest 2.

#1
Vel da er kontoen stengt og spillet av-installeres straks. Her vil jeg forklare litt om mine meninger om spillet og hvorfor jeg sluttet.

Det første som slår det når du starter spillet er den råe tutorialen. Du starter på en båt og havet ser helt sykt bra ut. Du sitter med en stor glede og iver etter å komme igang å se resten av verdenen.

Vel etter en stund så starter du i byen din og begynner eventyret....du reiser land å strand etter å komme til nye å spennende plasser for å se hva som er rundt neste hjørne. Grafikken er om du har et bra system noe av det råeste du kommer til å se på lenge. Detaljene er så bra at du kommer til å kikke mere en en gang på rustning og landskapet rundt deg.

Vel så alt ser skikkelig bra ut, hvorfor slutta jeg da? Det er 3 ting som var avgjørende for meg.

1: Du MÅ være i en gruppe for å kunne komme videre i det spillet her. Dem sier at du kan gå solo til du er lv50 men det er umulig! Spillet er laget for at du MÅ være i en gruppe ellers så sliter du mega mye!

2: Ingen PvP, jeg vil ha muligheten til å gå i kamp med andre om jeg vil det.

3: Grafikken er noe av det beste som fins i sjangeren MEN det er flatt som en fotball bane. Skoger...ja alt er flatt. Det er selvf noen kuler her å der men ingen ting som får deg til å føle at dette er en skog eller et ekte landskap.

Det er spesialt det siste punktet som fikk meg til å frike helt ut. Etter å ha spilt beta i WOW så skal det mye til å slå den trollske eventyr skogene og landskapene en finner der. Hvem vil vel spille et spill med mega rå grafikk og så er alt flatt?

Vel ikke jeg...så da er kontoen stengt å jeg må vente tolmodig på at WOW skal komme ut i Europa.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#2
Hahahahha! :ler:

Var det ikke du som mente at Everquest 2 banket World Of Warcraft ned i skoene? Dette var jaggu en annen side, ja.
 
#3
The Saga of Ryzom to teh max. EQ2 suxx. WOW blows. Jeg har ikke spilt noen av de, ennå ... Ikke smekk meg :(

Merkelig hvor fort mennesker flipp-flopper, ja.

"He's a flipp-flopper" - George W. Bush.
 
#5
Hehe, vel jeg har sett lyset nå. Jeg la jo merke til etter en stund spilling i EQ2 at det manglet noe lissom etter jeg hadde lekt litt med WOW.

Og det var vel det som gjorde at jeg så lyset og går nå over i WOW "gjengen" hehe.
 
#6
way to go bro :tommelopp:
 
#7
Amen brotha! Spillte eq 2 ville ha pengene mine tilbake to dager etter ! Oh se på meg gjør narr av både alver og alt annet hellig innenfor den katogorien, landskapet er flatt og ukreativt for jeg er plastic fantastic!
Questene var like morsome og kaste gammal mat i skapene når du har vært borte veldig lenge. Questene og landskapene mangler rett og slett sjel.
Og battle systemet var rett og slett ganske kjedelig. Angrer på at jeg våget meg og tro dette kunne være bedre en WoW(Ikke slå meg) Hadde ikke prøvd eller viste noe særlig om wow da??
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Da burde du kalt deg "Jeg kan ikke skrive mitt eget morsmål" istedenfor "Raziel".
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#10
Klagegal... Tja, det har en fin klang... NEI! HVA MED HAMBURGERGAL? JA, SÅ KAN ALLE DISKUTERE HAMBURGERE!

SPERMHVALGAL! BANKHVELVGAL! YETIGAL! PANNEKAKEGAL! Å SÅ MANGE GENIALE FORSLAAAAAAAAAAAAAAaaahahahahahahahahahahahg!

*løpe naken over fotballbane*

Ellers...

 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#12
Opprinnelig skrevet av Raziel@09.12.2004, 10.29
Denne siden Burte het klagegal i stedet for spillegal
146692​
*Host*

Tja, hva kan man si?

"Fap fap fap, as the kids say today". :ler:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Stemmer, bare vi ansvarlige ser slikt.
Har det slått deg at du faktisk bidrar til denne klagingen selv, pjokken? :p
 
D

Deleted member 91

Gjest
#15
Har vi ikke? Faen ass, Raziel. Vi gamer jo temmelig mye, vet du. Kan vi ikke kalle oss gamere fordi vi er kritiske, eller er det fordi noen av oss ikke liker Everquest? Er det kanskje fordi vi ikke har heeelt lik smak som deg?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#16
Nei, nei. Husk at Raziel her har rett. Han er tydeligvis en kar som både kan tale sin sak og argumentere i riktig vindretning. Dessuten bestemmer han jo hvem som kan kalle seg gamer og hvem som ikke kan det, så det nytter ikke å si imot.
 
#17
vet dere hvor vanskelig det er å lage et spill det er ikke bare å trykke på noen knapper å så er det ferdig det tar mange år å lage et spill å ingen spill blir perfekte, dere bare ser etter det dålige med spillene dere klarer ikke å nyte et spill
dere bare ååå det er flatt landskap så jeg gidder å spille mer, så vis dere ser på det som er bra med spillene i stede for det dårlige så blir det Kanskje bra!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#18
Det jeg sa om at du burde kalt deg "Jeg kan ikke skrive mitt eget morsmål" trekker jeg tilbake. Kall deg "Jeg er utilsiktet morsom absolutt hele tiden" isteden. :D
 

Sancti

Terrorkatt
#19
Raziel:
Så... du synes alle spill er bra? Skal man tvinge seg gjennom et spill man misliker, når det finnes hundrevis av bedre alternativer? Jeg tror forresten at de fleste her vet at et spill ikke blir lagd på tre timer, men det at det tar lang tid betyr ikke nødvendigvis at man er nødt til å like spillet.
Om noen brukte fire år på å samle verdens største haug med bæsj, ville du da likt denne haugen bare fordi det lå hardt og tidkrevende arbeid bak?
 
#20
Opprinnelig skrevet av Yetipants@09.12.2004, 10.43
Det jeg sa om at du burde kalt deg "Jeg kan ikke skrive mitt eget morsmål" trekker jeg tilbake. Kall deg "Jeg er utilsiktet morsom absolutt hele tiden" isteden. :D
146726​
du trenger ikke å være frekk mot folk bare fordi de ikke er så flink til å skrive
 
Topp