[PC] Minecraft: Nå med mer greier og mindre bugs? Mer bugs?

"Piratecraft" :realmad:
 
Ja, jeg har tenkt å kjøpe spillet den 21. ;) Skal dokumentere det for dere også når den tid kommer ;) Er jo ikke akkurat noe "omg, han har en cracket Alpha version!!" Når jeg har kjøpt spillet tar jeg enkelt og greit å flytter mappet over i orginal versjon og forsetter =)
 

Lodin

Der Waaaah
Vel du bryter reglene på forumet her ihvertfall så om jeg følte for det kunne jeg godt hivi deg på dør.
Men men, post for all del kreasjonene dine i denne tråden.
 
Jammen da tar jeg bilder av kreasjoner og projektene intil vidiere og poster dem på forumet når jeg har full versjon, ok? Mest sansynligvis i en egen post også. Beklager om jeg har brutt reglene deres, skal jeg fjerne bildene og eventuelt posten intil videre? =)

Tenkte jeg skulle lage noen video guider og filmsnutter av hvordan jeg har laget dem, planlagt o.s.v :)
 
Nå som SMP er litt mer stabilt, noen som kunne tenke seg å hoste en server?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Å piratkopiere et spill som koster åtti kroner er litt vel lavt merker jeg at jeg synes. Men kul bro.

Selv om du ikke er hardcore før du mekker den med Stone.
 
Å piratkopiere et spill som koster åtti kroner er litt vel lavt merker jeg at jeg synes. Men kul bro.

Selv om du ikke er hardcore før du mekker den med Stone.
Haha, ka, sant. Jeg skal mekke den i stone. Jeg fant også ut i dag at jeg kan putte stein i ovnen, da får jeg fin stein! Og at med clay kan jeg lage bricks, men clay har jeg nesten ikke noe av i det hele tatt på mappet.
 
HVORDAN I HELVETE FÅR JEG HOSTET SERVER SELV

Jeg har lastet ned programmet, jeg har port forwarded, jeg joiner min egen ved å skrive inn [min egen IP]:[port], men min kamerat får ikke joinet! Jeg gir han IPen jeg får på whatsmyip (pluss porten bak). MANGLER JEG NOE
 
Den er åpen som mordi, funker faen ikke.
 
Hva skal jeg si da, jeg har gitt all informasjon jeg kan. Om det virkelig ikke er noe jeg mangler, så er det vel bare routeren min som hater meg.

Edit: Eneste jeg kan tenke på er at jeg skiftet max players til 5. Kanskje dette ikke støttes helt enda?

Dobbelit: wopp wopp det funket plutselig. Ruteren min!
 
Nice! :) Hvor mye buggs og slikt er det i multiplayer - survival nå? Er det tilnærmet spillbart eller er det VELDIG mange buggs? I såfall kan jeg vell spille litt på multiplayern din, hva er IP ? =)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Ja, den greier faktisk enkel portforwarding. Men det blir for mye styr, jeg har endelig fått den tilbake nå..
 
ricefarm: Vel jeg smeltet akkurat noen klaser med jern som bare forsvant. Er diverse bugs, men ikke helt ille, mye bedre enn da det først ble gitt ut. IP får du ikke akkurat nå, sorry, tester bare ut greier med min kompiz. Og det ser ut til at du joinet bare for å være aktiv i dette emnet, koz.
 
Hmmm, ok. Jeg har testet med en kompis selv også. Overførte singelplayer mappet til multiplayer, men alt i kistene forsvant. Dessuten spawnet vi med masse crap. Spawn pointern er forsatt litt humbelibugg. Ting og tang i ovnen forsvinner bare om du ikke fikser det (les offesielt MC forum). Enkelte klosser er ikke fjernebare og respawner seg selv umiddelbart. For oss ble det ganske uspillbart. Var gøyt å sprenge hele broen med TNT da :) Men men, bare å være tolmodig så kommer multiplayern. =)
 
Om man vil ha jern: "/iron"
 

Lodin

Der Waaaah
Notch prøvde først å implementere biomer (forskjellige klimaer på samme verden), men det var ikke nok tid. Så prøvde han å mekke monsterlandsbyer, men det gikk heller ikke så nå får vi ingenting. :qq: