[PC] Minecraft: Nå med mer greier og mindre bugs? Mer bugs?

Lodin

Der Waaaah
Regner med at han fra nå av vil implementere ting i begge versjoner samtidig ja. Kan ikke se for meg at han bruker masse tid på noe som kun kan brukes i SP foreløpig siden MP har så mye fokus.

Når det gjelder midlertidige fakler er jeg usikker. Om det er sånn at de permanente ikke er grisedyre å mekke eller man kan bære en i hånda så blir det levbart, men ellers... Vil ikke komme tilbake til borgen min og finne halve kåken innfisert med creepere. :argh:
Håper Notch har tenkt nøye gjennom hvordan dette kan gjøre spillet mer utfordrende og ikke bare blir frustrerende.
 
Requester quit getting mad at video games-frosken.
 

Lodin

Der Waaaah
Du å du, så det var ikke Manic Miner\Cubelands jødene alikevel. Vil dog si at det er litt mongo å gi Notch en uke på seg til å oppdatere spillen siden det uansett har vært intensjonen hans i rundt en måned nå.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Avslutt å bli gæærn på video spill
 
Hva jeg har brukt helgen på...



Det er ingenting mot hva jeg har sett dere bygge, men likevel...
 

Lodin

Der Waaaah
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFfffffff!!!


Den andre nye fienden er en avart av zombien. Folk som har havna i The Slip og blitt om til halvt menneske\halvt gris og 100% vandøde.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Nei vettuhva, tror nesten det blir litt for skummelt for meg å ferdes der. Takke meg til å løpe mellom tilfluktsrom på dagtid.