[PC] Minecraft: Nå med mer greier og mindre bugs? Mer bugs?

Vent, vil beta-betalere (som betaler MER) måtte betale for DLC, noe vi fra alpha-packen vil få gratis? Logisk?
 

Lodin

Der Waaaah
Nei, linja har fram til nå vært at det alltid vil være gratis. Dette er helomvending.
Vent, vil beta-betalere (som betaler MER) måtte betale for DLC, noe vi fra alpha-packen vil få gratis? Logisk?
Logisk fordi da holder Notch løftet om at spillet alltid vil være gratis. Nå blir de som kjøper det mens det er i beta og ferdig en egen niggerklasse vi i mesterklassen kan smugge over. :smugdog:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Han fant vel ut at det var greit å tjene litt penger, antar jeg. Uansett har folk overhodet ingenting å klage over siden alle som har punga ut allerede får ting gratis og du fortsatt har ei uke igjen å skaffe det på.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Nå har hetsingen blitt så påtrengende at Notch har stengt kommentarmuligheten på bloggen inntil han får linket til et forum med mods. Jeg bare wow, godt jobbet med å være så ufyselig at selve posterboyen for brukerinvolvering ikke gidder mer.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Han fant vel ut at det var greit å tjene litt penger, antar jeg. Uansett har folk overhodet ingenting å klage over siden alle som har punga ut allerede får ting gratis og du fortsatt har ei uke igjen å skaffe det på.
Har jo bare tjent rundt $10 mill så ja det er vel greit å begynne å cashe inn.

Den EULA'en man "skrev" under hadde vel en "DETTE KAN ALT FORANDRES NÅRSOMHELST"-seksjon.

But I might be wrong.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har jo bare tjent rundt $10 mill så ja det er vel greit å begynne å cashe inn.
Stemmer, jeg hadde glemt at penger varer evig og at det ikke koster noe å starte eget firma, my bad. :tipshat:
 

Lodin

Der Waaaah
Nei, de butthutter over at den dagen de endelig klarer å skrape sammen 10 eller 12 Euro (lol) for å kjøpe det så scammer Notch dem for de gratis oppdateringene de alltid ble lova.
Trur ikke egentlig Notch har særlig med planer om betal-DLC. Tipper heller det er jødeadvokaten hans som har bedt ham fjerne den linja med tekst bare fordi.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, siden den linja da forplikter ham til å levere gratis oppdateringer vil det alltid kunne eksistere en skrotnisse som nettopp har kjøpt spillet og dermed kan saksøke for at han ikke får det gratis oppdateringet han ble lova. Selv i 2020.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Kjøpte spillen noe uker siden. Jeg prøver og prøver, men blir alltid drept av dyr som lurker rundt huset mitt når sola kommer opp.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Og litt armor. Og f.eks. litt gjerde, så du kan plukke han ned fra avstand.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
VET IKKE HVORDAN JEG LAGER ALT DET DER!
Jeg kommer bare så langt til at jeg mekker meg en ovn og kan steke ting. Har jo klart å lage metallredskaper også, men bue?
ævettafaan