[PC] Minecraft: Nå med mer greier og mindre bugs? Mer bugs?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Utviklingen går videre helg for helg i min lille verden, på tross av en pause i julen, og dette føler jeg for å dele med noe.


Katedralen har fått to sidebygninger, og jeg arbeider med å dekorere med røde tepper nå.


Jeg har også bygget gård, komplett med drivhus, skog og gårdshus.


Skogen har gitt meg nok ressurser til å bygge hele gårdshuset i tømmer, og fra gården får jeg ressurser til å bake brød, kake, lage skinnrustning og farge ull.




Bak katedralen har jeg bygget et sakristi, og under sakristiet finner man portalen til Helvete.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jeg gikk inn på en tilfeldig åpen server og etter litt graving fant jeg dette:

[yt]ONWdSWXxW88&feature=player_embedded#[/yt]
 

Lodin

Der Waaaah
Som sagt, nå er han ferdig med to uker ferie så da drar han til LA for no veldig viktig. Machinima har sponsa turen så han kan spille MC live med Seananners.
Markus Persson
In airport, on not so free internet, waiting for a flight to take me to LA for the Machinima.com live stream thing!
Som sagt så begynner jeg å bli skeptisk. =/
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen


:psyduck:

På en god måte, altså. Kudos. Kanskje jeg burde fikse noen screenies av gården min. Og den svevende øya.
 

Lodin

Der Waaaah
Minecraft Beta 1.3
* Implemented a new lighting engine with the help of MrMessiahs (can be turned off)
* Changed the options around, added a new “Graphics options” button
* Added beds. If all players in a map sleeps in a bed during night, the game immediately skips until morning
* Added three new half-size blocks
* Added Delay/Repeater redstone dust blocks
* Added whitelisting to the server. To use, enter “whitelist <cmd>” where cmd is “on”, “off”, “add <player>”, “remove <player>”, “list” or “reload”
* New save file format, old maps need to be converted (that might take a while..)
* It’s now possible to have more than five save slots, and to rename saves
* Scrollbars in both the texture pack list, and in the map selection screen
* Replaced the Mojang splash image to reflect the new logo colors
* .. and a bunch of bug fixes and tweaks!
Senger! :yoshi:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og ikke minst, hjølpes, nytt lys. Dæsken steike så mye bedre det ser ut. Ikke at jeg ønsker at Notch skal kode inn shader-support i spillet, men gaddæm så pent det ser ut nå. Spesielt med en fet teksturpakke.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Ja, det nye lyssystemet er en merkbar oppgradering! Litt kult at både det og den nye chunk-savingen er mekket fra mods som har vært laget for Minecraft. Det nye lagringsformatet skal visstnok gjøre loading av nye områder mye raskere, hurre for det. Senger kan jeg se for meg blir veldig nyttig tidlig i spillet når man ikke tør å gjøre noe om natten, og ryktet sier at i en senere update skal de begynne å fungere som checkpoints. Æ glær mæ.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
På MP-serveren min begynte det plutselig å vokse creepers i tretoppene oppå basen min. I hagen jeg hadde bygd for å kunne høgge tømmer i fred for creepere. Joy of joys.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fant noe her om dagen jeg også, and there was much rejoicing. Har mekka meg regnbue i ull på taket mitt. Så var det bare å få den dobbel.
 
Topp