[PC] Minecraft: Nå med mer greier og mindre bugs? Mer bugs?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
CCG + brettspill + rollespill? Noe i samme gata som Solium Infernum og den gjengen der? Hmmmmm.

CyberK

Finner ikke på noe.
Notch på Twitter skrev:
I kinda promised a very important person we're adding Dog pets to Minecraft, so I guess that's confirmed now.
Bow wow wow. Jeg kommer sikkert til å låse hundekompisen min inn i det tryggeste rommet i slottet mitt akkurat som Dogmeat.<3

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bikkjer, gjesp. Når får vi katter? :argh:

Lodin

Der Waaaah
Når Notch endelig slutter å kle seg som en goony faens goonete goon på dagen han vinner fem priser på jævla GDC.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jeg. Det er jeg som skal bli oppdratt av ulver.

PS: Fy faen, disse smiley-ene: :);):(:mad::confused::cool::p:D:eek::eek:ops::rolleyes:. Fy faen.

CyberK

Finner ikke på noe.
Dobboppelpost fordi: Achievements er på vei til Minecraft. Det skal bli kule ting som å ri griser utfor klipper i stedet for kjipe ting som "hugg ned x antall trær". Offisiell Notch-warning: Bør ikke tas så himla seriøst i og med at man kan bygge rimelig avanserte verdener skreddersydd for achievement-farming.

Lodin

Der Waaaah
Blir vel første spillet som ikke bruker Microsoft sitt system hvor jeg kommer til å strebe etter brødschivementsene. :D

Og hvordan vet de folka her hvor mye han faktisk jobber med Minecraft? Og ikke minst, hvor mye som må gjøres.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg husker en artikkel Eurogamer hadde om fanboys; en skribent var for dem, en annen var mot dem. Greier som det der er sånt som gjør at jeg lurer på hva som må ha gått galt for at noen skal kunne være for fanboys. De er det verste.

Forresten, flere enn meg som har lagt merke til at det finnes relativt få videoer av sånne "Minecraft except totally different"-spill hvor det skjer noe mer enn at blokker og fakler blir plassert ut? Bare noe jeg kom på.

CyberK

Finner ikke på noe.
Det er utrolig at det finnes mennesker som faktisk bruker tiden sin på sånt som dette. Synd at ikke Notch erklærte spillet som ferdig ved Alphaen og så sa at alle andre updates er post-release snadder (mao. "hold kjeft").

Minecraft-fansa må kastes i ovnen, de er de verste. De griner over at de brukte 10 dollar for halvannet år siden på et spill som en fedora-brukende svenske laget på promperommet sitt også våger han å ta seg den friheten å ta seg fri inniblant.

:qq: Men updatene mine... :qq:

e: Redigerer ikke det der før :qq: er på plass.

CyberK

Finner ikke på noe.
Men i lysere nyheter, notch twitrer om at de skal prøve å få ut versjon 1.4 denne uken, med kjæledyr og achievements og greier.