[PC] Minecraft: Nå med mer greier og mindre bugs? Mer bugs?

CyberK

Finner ikke på noe.
Nå er 1.5 ute! Jeg vet ikke om det skyldes placebo-effekt, men på meg virker det som om de lovede ytelsesforbedringene har dukket opp.
 

Lodin

Der Waaaah
Chievsene er awsome. Gjør ikke stort for oss som allerede er drevne i gamet (denna tråden runna et år i mars), men for nye spillere er det en utmerket tutorial. Mangler dog litt før man kan lære hele spillen fra dem, men det er vel nært.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Achievments funker ikke hos meg. Rægu, etc.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Lagde en ny verden i anledning. "Shark Week" er et bra seed.
Bare siterer denne for sannhet.

Sånn ellers spilte jeg i en time og mangler nå fire Achievements. Regner med det kommer flere etter hvert, da.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
There’s a hard limit of 65536 unique maps per world, though, and I don’t think I can get around that without breaking the code very bad. I’m trying to figure out if the limit is high enough or if I should spend the time rewriting the code..
Det er jo egentlig litt crazy at han seriøst er redd for at folk skal mase om at han må gjøre det mulig med mer enn 70 000 kart på en bane, jeg tror de skumle MC-horene fra interbuttzens mørkeste hjørner har begynt å skremme han.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Seriøst, han har diskutert det på twitter med folk. Enkelte mener det er latskap å ikke gjøre uendeligheter mulig.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Dagens twitring avslører mye bugfiksing som også kan beskrives som nerfing av ting folk har tatt for gitt, som boosting av minecarts og svømming oppover i fossefall. Dette blir spennende.
 
Topp