Mirrors Edge II?

#1
Hadde stor glede av mirrors edge da jeg kjøpte det for en stund siden. Synes spillet ofte har fått litt ufortjent mye kritikk. Selv synes jeg det var utrolig gøy å spille gjennom, selv om det gikk litt fort. En del småfeil og ikke sjukeste grafikken, men absolutt verd å spille gjennom 4-5 ganger for å se hvor fort man klarer det til slutt. Pulsen gikk opp en del ganger når du viste vaktene var rett i bak deg..

Har ikke blitt klok på om det kommer en oppfølger eller ikke. Noen sier at det gjør det, andre ikke. Har ikke sjekket på en stund, men tenkte at det opplystefolket her inne kanskje satt med litt mer oppdatert info enn meg :)

Eller er det slik at jeg er eneste som liker dette spillet? Solgte vel til platina gjordet det ikke?
 

Kilik

Lokal moderator
#2
EA confirms small team working on Mirror's Edge 2

Du er ikke den eneste som liker ME nei. Langt fra perfekt, men et av få spill som virkelig har føltes nytt og friskt denne generasjonen. Det solgte rundt 1 mill, i utgangspunktet bra for en ny IP, men en del under hva DICE og EA hadde håpet på.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#3
Jeg syns det var no jævla herk. Starta det opp for ikke så lenge siden og fy faen i helvete jeg vil bare uttøve grov vold på fyren som bestemte at parkeringshus og skytesekvenser skulle være såpass frekvente. I tillegg så det top nice ut i typ 20 min før signpostinga driter på seg og du bare irriterer deg istedet.

Men ja, det er en hel haug leksjoner å lære der om hvordan man -ikke- skal gjøre det. Vanligvis hopper jeg ikke i taket over open world-mekanikker men ME2 er et av få som virkelig kunne dratt nytte av det. Om de faktisk fokuserte litt på nei jeg veit ikke den faktisk pakkeleveringa istedet for et rotete håpløst plott du har sett en zilliard ganger før med folk du tålte trynet på bedre, kunne det blitt årntli hipt. Jess jess jess.
 

oma

Village Drunk
#4
Din hater.

Gameplayet var fresht nok til at den døve historien (som var virkelig virkelig døv) gikk greit. Den døve historien var bare fortalt i form av 1-2 minutters stillbilder uansett, så det var ikke så mye å henge seg opp i.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#5
Jeg ignorerte historien og elsket spillet. Såpass mye at jeg brukte lang tid på speedruns og time trials. Spillet gir deg faktisk en real fartsfølelse og det å spikre en lang kombo av bevegelser så man nærmest flyter mot mål er en ganske herlig følelse. Det var heldigvis ikke særlig mange steder man ble tvunget til å knerte fiender, så bare noen få steder kjente jeg raegen komme da jeg i første gjennomspilling lekte pasifist.

Mirror's Edge tok meg mye på samme måte som Trials HD gjorde.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Bakfra bøyd over kjøkkenbenken? HAW HAW

Sånn ellers syntes jeg absolutt Mirror's Edge var bra, men det var også dårlig. Begge parter har litt rett, altså. Kan legge til at jeg spilte det for første gang for cirka en måned siden, kjøpte det på sånn negerbilligsalg på Steam.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#8
Jeg syns det var no jævla herk. Starta det opp for ikke så lenge siden og fy faen i helvete jeg vil bare uttøve grov vold på fyren som bestemte at parkeringshus og skytesekvenser skulle være såpass frekvente. I tillegg så det top nice ut i typ 20 min før signpostinga driter på seg og du bare irriterer deg istedet.

Men ja, det er en hel haug leksjoner å lære der om hvordan man -ikke- skal gjøre det. Vanligvis hopper jeg ikke i taket over open world-mekanikker men ME2 er et av få som virkelig kunne dratt nytte av det. Om de faktisk fokuserte litt på nei jeg veit ikke den faktisk pakkeleveringa istedet for et rotete håpløst plott du har sett en zilliard ganger før med folk du tålte trynet på bedre, kunne det blitt årntli hipt. Jess jess jess.
HØHØ KJEDELIGE VÅPEN AMIRITE?