Hadde stor glede av mirrors edge da jeg kjøpte det for en stund siden. Synes spillet ofte har fått litt ufortjent mye kritikk. Selv synes jeg det var utrolig gøy å spille gjennom, selv om det gikk litt fort. En del småfeil og ikke sjukeste grafikken, men absolutt verd å spille gjennom 4-5 ganger for å se hvor fort man klarer det til slutt. Pulsen gikk opp en del ganger når du viste vaktene var rett i bak deg..
Har ikke blitt klok på om det kommer en oppfølger eller ikke. Noen sier at det gjør det, andre ikke. Har ikke sjekket på en stund, men tenkte at det opplystefolket her inne kanskje satt med litt mer oppdatert info enn meg
Eller er det slik at jeg er eneste som liker dette spillet? Solgte vel til platina gjordet det ikke?
Har ikke blitt klok på om det kommer en oppfølger eller ikke. Noen sier at det gjør det, andre ikke. Har ikke sjekket på en stund, men tenkte at det opplystefolket her inne kanskje satt med litt mer oppdatert info enn meg

Eller er det slik at jeg er eneste som liker dette spillet? Solgte vel til platina gjordet det ikke?