Miss Spillegal 2008

En tråd i 'Fra/til ledelsen' startet av Sancti, 28.11.2008.

1. Sheffield

Sheffield Livet er for kort til å være edru

Jeg sammenlikna meg bare med resten av tråden, med unntak av Shadar sine bidrag. Dessuten måtte jeg bygge opp forventningene til den store finalen.

2. Klaymen

Klaymen Medlem

Uansett bedre enn ditt (eller for den del, mitt) bidrag, vel? Var da svært til kynisme ved juletider.

Edit: @ house

3. Houseman

Houseman Filmnerden Forumleder

Har vi noe bidrag i denne tråden altså? Trodde dette var for de som vil og tør ta den helt ut. Rosa genser og hårbøyle går mange gutter med til vanlig her i byen i hvert fall. Men et lite glimt av kynisme har aldri skadet noen, kan bli for mye av det gode på denne tiden av året også.

4. Sheffield

Sheffield Livet er for kort til å være edru

Du må bo i en fæl by! Sånt noe har ikke jeg sett på flere år.

5. Houseman

Mulig metroseksualitetgreia har gått litt over her også, men vestkantuniformene endrer seg jo ikke så mye.

6. Aslak

Aslak Humanoïde, incognito

Så når vinner jeg denne tråden?

7. Sancti

Sancti Terrorkatt

Jeg har mottatt ønske om utsettelse av frist for bilder, så hvis det er flere som har lite å gjøre i morgen går det an å poste bilder da også. :)

8. Lodin

Lodin Der Politipresident

Åffer har vi ikke fått bilde av deg i dress, fedora og Clark Gable bart ennå?

9. Houseman

Synes Darkstorm og Oblivione har noe å bevise også.

10. Lodin

Jeg har forøvrig diskvalifisert meg selv pga. mangel på burka og særdeles behov for ansiktshår. :$

Men jeg har planer for alle bildene når alt er sagt og spist. En slags kavalkade.

11. Darkstorm

Darkstorm oak hag

Når ble jeg kvinne, husmann? >_< Jeg har langt hår riktignok, men ganske sikker på at jeg er mann.

12. Houseman

Ouch. Har tatt feil med SG-folk før, så jeg burde egentlig ikke gjette på sånt. Så beklager, det er bare noe jeg har trodd og ikke basert på noe av betydning. Jeg legger sammen 1 og 1 og får 3 noen ganger.

13. Alexander

Alexander stinn av narko

14. Sancti

Sancti Terrorkatt

...og der var stjernebidraget jeg ventet på. Da stenger vi konkurransen, avstemning kommer i løpet av natta. Du er vakker, Alex.

15. sheriffen

sheriffen humre humre

...my god

16. Nicholas

Nicholas breach boy

17. Maraj

Maraj Ålø- og energiminister

*Nicholas' emoticon med hender over øynene*

18. Lodin

Denna jævla tråden...

19. Yetipants

Yetipants Mein Gampf Forumleder

Alex med silikoninnlegg ville vært en vinner, men samvittigheten min sier at det er Shadars mer yppige former som fortjener prisen.

20. Alexander

Alexander stinn av narko

Du har åpenbart ikke kjent en annen manns bekken spidde deg i ryggen. La meg by på litt Sega, i håp om å swaye de med mer hardcore preferanser.

Jeg har fortsatt ikke fått ut blåfargen. Kanskje det er på tide å slutte å angre på at jeg ikke sprayet ned køllehåra au.

Del denne siden

This site is owned and third-party cookies. If you continue with us we understand that you accept the use of cookies.