Miss Spillegal 2008

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Jeg sammenlikna meg bare med resten av tråden, med unntak av Shadar sine bidrag. Dessuten måtte jeg bygge opp forventningene til den store finalen.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Har vi noe bidrag i denne tråden altså? Trodde dette var for de som vil og tør ta den helt ut. Rosa genser og hårbøyle går mange gutter med til vanlig her i byen i hvert fall. Men et lite glimt av kynisme har aldri skadet noen, kan bli for mye av det gode på denne tiden av året også.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Har vi noe bidrag i denne tråden altså? Trodde dette var for de som vil og tør ta den helt ut. Rosa genser og hårbøyle går mange gutter med til vanlig her i byen i hvert fall. Men et lite glimt av kynisme har aldri skadet noen, kan bli for mye av det gode på denne tiden av året også.

Du må bo i en fæl by! Sånt noe har ikke jeg sett på flere år.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Mulig metroseksualitetgreia har gått litt over her også, men vestkantuniformene endrer seg jo ikke så mye.
 
Jeg har mottatt ønske om utsettelse av frist for bilder, så hvis det er flere som har lite å gjøre i morgen går det an å poste bilder da også. :)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Synes Darkstorm og Oblivione har noe å bevise også.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg har forøvrig diskvalifisert meg selv pga. mangel på burka og særdeles behov for ansiktshår. :$

Men jeg har planer for alle bildene når alt er sagt og spist. En slags kavalkade.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Ouch. Har tatt feil med SG-folk før, så jeg burde egentlig ikke gjette på sånt. Så beklager, det er bare noe jeg har trodd og ikke basert på noe av betydning. Jeg legger sammen 1 og 1 og får 3 noen ganger.
 

Sancti

Terrorkatt
...og der var stjernebidraget jeg ventet på. Da stenger vi konkurransen, avstemning kommer i løpet av natta. Du er vakker, Alex.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Alex med silikoninnlegg ville vært en vinner, men samvittigheten min sier at det er Shadars mer yppige former som fortjener prisen.
 

Alexander

frilans ufør
Du har åpenbart ikke kjent en annen manns bekken spidde deg i ryggen. La meg by på litt Sega, i håp om å swaye de med mer hardcore preferanser.





Jeg har fortsatt ikke fått ut blåfargen. Kanskje det er på tide å slutte å angre på at jeg ikke sprayet ned køllehåra au.