Miss Spillegal 2008

La meg anbefale deg litt mat og jevnlig fysisk aktivitet? Tykje, ser jo ut som du har unnsluppet klypene til satan sjøl i helvetes syvende lag.
 

Alexander

frilans ufør
Jeg spiser fem ganger om dagen jeg. Det er bare det at pekefingeren alltid finner sin vei ned i halsen på meg, tross kraftige protester fra min side.
 
Du har vel ikke tenkt på et årsopphold i USA, Alexander? Det skal visstnok ha en positiv effekt på din BMI, men til gjengjeld en negativ effekt på ditt kolestrolnivå?
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Herregud, Alexander. Du har ødelagt meg.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Det er "gutten" sin det! :D Alexander for teh win. Grunn? Avskyelighet selvfølgelig.
 
Tilbøyelig til å være enig. Selv om jeg må få minne om at mine voldsflørtende eskapader på side 1 også innebar en merkbar andel egenutlevering, ikke minst da vi skulle gå hjem fra den festen. Jeg fikk mye deilig oppmerksomhet fra interesserte menn.
 
Disse bildene var litt på grensen til hva jeg tåler rett før jeg skal legge meg. Noen av dem kanskje brente seg inn på netthinna mi. Men jeg lo godt da.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg vil ikke skrive den forrige kommentaren min en gang til, så du får bare lese den som om den var rettet til deg.
 

demake

Seksuelt godteri
Hvorfor funker ingen av bildene!???
Buggz??? Trekke sei????
 

demake

Seksuelt godteri
Det bildet av Aslak gir meg liv. Vi har alle gått i klasse med henne på VGS.