Modda SNES til salgs

Status
Stengt for ytterligere svar.
Selger en modda SNES og amerikansk Super Mario World.
SNESen er modda slik at den spiller amerikanske spill uten at du trenger adapter.
SNESen er testa og fingerer knirkefritt med bl.a. Chrono trigger, SMW, 7th Saga, Turtles in Time, Drakkhen, Breath of Fire 2 og Final Fantasy 2.
Noen spill som ikke fungerer optimalt er: FF3, Illusion of Gaia, Yoshi's Island og Earthbound. Dette er en modda SNES uten switch(til å stille frekvensen).

SNESen kommer med 1 håndkontroll og alle ledninger.
Noen som byr?

fungerer den på PAL tv som ikke støtter NTSC, og må jeg ha NTSC kompitabel TV for å spille NTSC spill med den

Det har jeg ikke prøvd, men jeg regner med at den fungerer. Den kjører jo fortsatt på 50hz og ikke 60hz som NTSC.

Vi har prøvd den på en gammel TV som ikke har scart, og den fungerer med både pal og ntsc spill på den.

Prøvde akkurat amerikansk versjon av zelda på den også, og det fungerer også helt fint.

ok, det virket litt intrsangt egentlig. men jeg er litt short on cash. har du en ca pris eller ?

Jeg er litt usikker, men sånn ca. 600kr.

Jeg kan også legge med ekstra håndkontroll og spill for litt mer. Så er det spill du vil ha med så er det bare å si ifra så skal jeg se om jeg har dem.

selve maskinen er i meget god stand. Den har noen små riper her og der, men jeg har rengjort den både utenpå og på innsiden, og utenom disse skrapene er den i meget god stand.

Selve åpningen til spillet er laget litt større slik at de amerikanske spillene får plass.

Jeg selger veldig mange nes og snes spill, så bare nevn de du har lyst på så skal jeg se om jeg har dem.
Utenom dette så har jeg mange ekstra håndkontroller som jeg også kan legge med.

jeg har veldig mange som kun er ntsc.

Dette er noe av det jeg har:
- final fantasy 2
- final fantasy 3
-chrono trigger(denne er det flere som har spurt etter)
- super mario rpg(veldig populært, skal få den neste uke)
- 7th saga
- illusion of gaia(finnes som illusion of time i pal-versjon)
- castlevania 4
- Turtles 4

Ellers har jeg jo f.eks. super mario world, flash back, jurrasic park og flere som jeg ikke kommer på nå. Disse spillene er selvsagt billigere enn de som jeg nevnte over.

Street fighter har jeg ikke akkurat nå, men kan skaffe det uten problem.

hold av til meg, my presious my presious SNEZZ

foresten kan den spille JAP NTSC spill ?

Opprinnelig skrevet av hanjar@10.06.2004, 12.54
det har jeg ikke testet.

Jeg kan prøve det ut. Den vil helt sikkert ikke spille alle, men om en del fungerer kan godt hende.
ok

Er den solgt eller? Hvor mange spill kan du gi meg? Hurtig avgjørelse,
sikker betaler ;)

den ene er solgt ja, men hvis du er interessert så skal vi fikse en ny en snart.

Hvor mange spill vet jeg ikke, du kan jo se det vi har akkurat nå på denne listen:
SNES:
- Zelda
- Drakkhen
- Donkey Kong
- Yoshi's Island
- Super Mario World
- Final Fantasy 2
- Final Fantasy 3
- Chrono Trigger
- Castlevania 4
- 7th Saga
- Illusion of Gaia
- Secret of Evermore
- super mario rpg
- jurrasic park
- flash back(pal)
- turtles 4
- lost vikings

NES
- Zelda 1
- Zelda 2
- Dragon Warrior (RPG,Final Fantasy aktig spill(samme slåssing bl.a.)
- Castlevania2 - 130 kr
- Wizard & Warriors 2(Ironsword)
- Metal Gear 2 Snake's revenge
- Ducktales
- Metroid
- RC PRO AM

flott da henter jeg den i morgen da

takk da er den hentet, skal signe deg opp på "trust worthy sellers" listen

Hmm.. hva skal du ha for en regionsfri SNES med et par spill?
F.eks SNES med kabler og en kontroll + Donkey Kong, Super Mario World og Turtles 4?

Status
Stengt for ytterligere svar.