Moderering kanskje?

#1
Jeg ser ikke noen annen utvei enn og gi Spillegal litt ris her....
:tommelned:

Hva feiler egentlig folk her inne?
Hva er det som er det store problemet til folk?

At dere skal rakke ned på alt og alle som faktisk prøver og skrive noe fornuftig, eller kanskje har bommet på noen taster slik at det har blitt for vanskelig for dem og lese...

Jeg syns så tydelig jeg så i disse "forum reglene" at det ikke var lov med personangrep o.l.
Vel, dette skjer faktisk!! :blunk: kom vel muligens ikke som noen stor bombe...

den ene posten etter den andre handler om hvor fuckd opp i tryne den personen som postet tidligere er, enten pga at han/hun skrev feil, eller bare det at man ikke takler tryne på personen, men for faen!!! Ta nå dette over PM og ikke public over hele fuckings forumet!! Dere skremmer bort folk som kanskje vill regge seg på dette "SpilleGAL-forumet" men ikke gidder når de ser hva som faktisk blir diskutert her.... jeg vil kalle dette en ELENDIG jobb fra moderatorene sin side!

Så kom ann, jeg venter spent på mye "utskjelling"
Og btw: kanskje jeg har noen skriveleif elns, noen små forkortelser, men ffs slapp av, dere fatter hva jeg skriver, så stop whining!!

<_<
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#3
Seconded. Jeg begynner å bli bra oppgitt over meningsløse usaklige innlegg. Jeg ser på meg selv som ganske tålmodig, men bare de siste to dagene har spillegal blitt (enda mer) utrivelig. Aktiviteten har gått opp i skyene (relativt sett), desverre er det proporsjonalt med den økte drittslenginga.
 
#4
Trenger ikke å si noe mer enn at jeg støtter dette 100%.
 
#5
Jeg tror de fleste av oss føler seg ganske oppgitte over det som foregår. Forumet er på et lavmål innholdsmessig, og noe må gjøres.
 
#6
jah... kanskje det hadde vært en ide for disse flotte moderatorene å ta en real oppvask... og muligens bli litt mer strenge på ting her... hadde dette vært på et internasjonalt basis, så hadde nok 3. verdenskrig vært godt i gang nå :kul:
 
#7
Jeg regner med at dere refererer til Sims-emnet? Klart det er totalt unødvendig, svært lite produktivt kommer ut av det. Ingen tvil der. Men på den annen side så foregår det på et lukket (kun et emne) område. Freezar prøvte av en eller annen grunn å spre trenden ved å starte enda et emne om absolutt ingenting. Det ble selvsagt ikke godtatt. Så jeg mener i bunn og grunn at folka bør få et bittelite sted hvor de kan få ut all energien (som de tydeligvis har en del av) sin.

Personangrep er jeg derimot ikke for. Jeg har selv vært aktiv i nevnte emne en del, men jeg må innrømme at jeg har sett svært lite som jeg kan se på som støtende. Om noen allikevel føler seg angrepet på noen måte, send en PM til meg, så skal vi nok løse det hele.
 
#8
Ja, det funker. :tommelopp:
 

Lodin

Der Waaaah
#9
Faen heller, dette er et privat forum og hvis folk syns det er så fælt her er det vel bare å slutte å poste?
Som jeg pleide å si mens jeg var mod, det du skal gjøre er å ta pikk og like det.
Bare at nå må også jeg ta litt pikk... :(
 
#12
Kanskje det har med at klokken er snart ett og en god del her skal enten på jobb eller skole i morgen?

Neh, jeg tror ikke du vil se noe særlig til de PM'ene uansett.
 
#14
Jeg er enig, det er mye drittslenging, men det er litt opp til brukerne å si hvor grensa går. Jeg føler vi har vokst fra stadiet der en PM til en moderator om man føler seg trakasert eller lignende ansees som barnslig eller teit så det er bare å sende PM om man føler seg tråkket på. :)
 
#15
Alex, jeg har ikke lyst å være den som sprekker boblen din men.. *kremt*
Det handler ikke bare om Sims emnet, selv om det har tatt litt vel av.
Sånn har det vært her lenge. Jeg har tidligere sagt at det så å si totale fraværet av seriøsitet har vært hengende over Spillegal forumet som fluer veldig lenge.
Det har kommet til et punkt der man knapt gidder å poste spill relatert stoff pga nettopp dette.

Forumet kommer til å dø ut fra innsiden. Hvem gidder egentlig å registrere seg her i full seriøstet lenger ?
Det er ikke så mange som man kunne håpet på. Spillegal har stagnert og kunne egentlig bare skiftet navn.
For de fleste innslagene handler om alt annet enn spill stadig støtt.

Og da snakker jeg ikke om å være humorløs i poster. Mange brukere her har masse vittig å komme med og har sine gullkorn. Men det skal i bunn og grunn handle om spill eller annen media.

På tide å moderere her inne. Bedre å amputere noe enn å dø ut.
 
#16
Jeg er av samme oppfatning som deg, at det først og fremst skal handle om spill. Men tror du folk vil føle en trang for å snakke om spill om jeg nekter dem å prate om noe helt annet? Nei, da vil nok postcounten gå ned igjen. De to siste dagene har den tross alt vært høyere enn hva den har vært de to siste månedene. Det sier jo egentlig litt om medlemene her inne, og hva de egentlig ønsket av forumet. Før spam-emnet kom, sa de svært lite. Ville ikke prate noe særlig om spill heller. Så når nevnte emne kom, føk aktiviteten opp.

Jeg og Endre jobber derimot med et lite opplegg nå. Jeg vil ikke si noe mer om det, bortsett fra at jeg tror du kommer til å like det. Så problemet skal fikses, men det kan dessverre ikke fikses over natten.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#18
Jeg er av samme oppfatning som deg, at det først og fremst skal handle om spill. Men tror du folk vil føle en trang for å snakke om spill om jeg nekter dem å prate om noe helt annet?[/b]
Ville det kanskje vært en idé at forumsjefen bidro mer i spillemner enn i spamemner?
Bare sånn helt tatt ut av lufta, altså. :rulleøyne:
 
#19
Faen heller, dette er et privat forum og hvis folk syns det er så fælt her er det vel bare å slutte å poste?
[/b]
Det er nettopp det som kommer til og skje! utenom de der spamhorene da... :confused:

Som jeg pleide å si mens jeg var mod, det du skal gjøre er å ta pikk og like det.
Bare at nå må også jeg ta litt pikk... :(
[/b]
noe useriøst fra din side kannskje? :usikker:


men i bunn og grunn: Det jeg siere er at dere må vell bare spame så mye dere gidder for min del, jeg kommer ikke til og henge her for og si det snillt... Men dere ødelegger bare for dere selv >_<
så for all del, let the spamming begin... (again)
 
#20
Før du får rukket å blunke så kommer nok noen til å poengetere at du ikke blir savnet. Velkommen til Spillegal sier jeg bare :blunk:

Men jeg er helt enig, forumet har tatt feil avkjørsel, we're on the highway to hell :doh: