Moderering kanskje?

#21
Før du får rukket å blunke så kommer nok noen til å poengetere at du ikke blir savnet. Velkommen til Spillegal sier jeg bare :blunk:
[/b]
det gjør ikke meg noe akkuratt, jeg kommer ikke til og savne spillegal så ekstremt mye heller... :kul:
 
#22
Slik jeg ser det så funker ikke planen med "å stenge all drit i ett emne", det går bare ikke.

Dermed kom jeg med "SPAM!" -emnet, som ren kritikk rettet mot deres manglende evne til å handle. Det er jo deres jobb!
Ja, medlemmene har mye av skylden, men når admin i tillegg spammer (og er en av de første, BTW), så sender dere oss litt feil signal.

Jeg gidder i hvert fall ikke å delta i en seriøs diskusjon fordi jeg vet det kommer til å bli møtt av useriøse innslag.
 
#23
<div class='quotemain'>Jeg er av samme oppfatning som deg, at det først og fremst skal handle om spill. Men tror du folk vil føle en trang for å snakke om spill om jeg nekter dem å prate om noe helt annet?[/b]
Ville det kanskje vært en idé at forumsjefen bidro mer i spillemner enn i spamemner?
Bare sånn helt tatt ut av lufta, altså. :rulleøyne:
[/b][/quote]

Typisk.. Alltid en slik kommentar, som folk tydeligvis er lei av nå. Hva om vi passer våre egne saker og driter lang fart i hva forumsjefen gjør så lenge han i det minste tar noen beslutninger og styrer lit med forumet?
 
#24
Ja, tenk om.

Doent kvestion autiriti plz
 
#25
men i bunn og grunn: Det jeg siere er at dere må vell bare spame så mye dere gidder for min del, jeg kommer ikke til og henge her for og si det snillt... Men dere ødelegger bare for dere selv >_<
så for all del, let the spamming begin... (again)
[/b]
Så med andre ord registrerte du deg kun for å kritisere forumet, for så å stikke av? :blunk:
 
#27
Og det er bare en tilfeldighet at du er fra Buøy, samme sted som kizzi og Molly?
[/b]

er nok ikke helt tilfeldig d nei, men d er relativt urelevant for topic... ;)

<div class='quotemain'>
men i bunn og grunn: Det jeg siere er at dere må vell bare spame så mye dere gidder for min del, jeg kommer ikke til og henge her for og si det snillt... Men dere ødelegger bare for dere selv >_<
så for all del, let the spamming begin... (again)
[/b]
Så med andre ord registrerte du deg kun for å kritisere forumet, for så å stikke av? :blunk:
[/b][/quote]


nei din balle...

jeg har faktisk vært registrert en liten stind, men har ikke gidda og stresse med og skrive noe, ettersom folk som deg prøver og være smarte i kjeften
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#28
Typisk.. Alltid en slik kommentar, som folk tydeligvis er lei av nå. Hva om vi passer våre egne saker og driter lang fart i hva forumsjefen gjør så lenge han i det minste tar noen beslutninger og styrer lit med forumet?[/b]
Hjertens enig. Den dagen forumsjefen tar noen beslutninger og styrer forumet ordentlig, da er jeg fornøyd.
Frem til da har jeg tenkt å uttrykke min misnøye med linja han har lagt seg på.
 

oma

Village Drunk
#29
jeg må da si at jo mer aktivitet det er her, jo mer er sansynligheten for at det vil komme noe konstruktivt ut av det.. eller?
 
#30
Løsningen er enkel: Kast ut idioter og spammere uten humor.
 
#33
Typisk.. Alltid en slik kommentar, som folk tydeligvis er lei av nå. Hva om vi passer våre egne saker og driter lang fart i hva forumsjefen gjør så lenge han i det minste tar noen beslutninger og styrer lit med forumet?
[/b]
Så evig enig!
 
#36
<div class='quotemain'>Jeg er av samme oppfatning som deg, at det først og fremst skal handle om spill. Men tror du folk vil føle en trang for å snakke om spill om jeg nekter dem å prate om noe helt annet?[/b]
Ville det kanskje vært en idé at forumsjefen bidro mer i spillemner enn i spamemner?
Bare sånn helt tatt ut av lufta, altså. :rulleøyne:
[/b][/quote]
Hva jeg gjør, som et medlem av forumet, er vel revnende likegyldig? Forøvrig poster jeg sikkert dobbelt så mye i spillemner enn hva resten av folka i dette emnet gjør, om vi skal sammenligne.

Mange av medlemmene her inne har et stort behov for å være morsomme, spamme om dere vil. Dette er ikke medlemmer som er totalt unyttige på forumet, de har ofte mye å bidra med, men de spammer allikevel i overkant mye. Uten en samlet tråd å gjøre det i, må de få ut trangen alle andre steder. Dette vil da resultere i at semiseriøse emner blir proppfulle av "Kose på Nabben" og så videre. Etter vi fikk Sims2-emnet, har slik spamming gått ned andre steder. Se for dere selv, det er et faktum. Sånn sett synes jeg det er en liten pris å betale med å ha ét uprodiktivt emne.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#37
Opprinnelig skrevet av Alex
Hva jeg gjør, som et medlem av forumet, er vel revnende likegyldig?
Så klart. Hva sjefen gjør blir aldri lagt merke til likevel. Det har du vel snart fått erfare nok ganger, tenker jeg.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#38
Et av problemene er jo at det ikke bare er det ene Sims-emnet som får strømme over av spam, det er Er du idiot-emnet og Avatarenes opprinnelse-emnet også, i tillegg til at NWS-emnet får leve uten at noen rydder opp. Det tar seg ikke bra ut, og det gjør det heller ikke at forumsjefen ikke bare deltar i et spamemne, men forsvarer det og i tillegg prøver å sveie igang sitt eget. At det er spamemnene som drar opp aktiviteten på forumet burde være et tydelig tegn på at noe ikke er helt som det skal.

Og med det samme vi er igang:
ét uprodiktivt emne[/b]
Hva faen? Ét? :grine:
 
#39
Nå er du skjeøyd. ER DU IDIOT?-emnet er langt ifra et spam-emne. Det er et emne hvor man deler flaue opplevelser, slike emner har det vært hundrevis av gjennom årene.
Og om det er disse emnene som drar opp aktiviteten, sier det noe ja, ikke så mye om forumet, men om medlemmene. Det er tydeligvis dette medlemmene liker best å gjøre. Skal jeg da stenge emnene og tvinge dem til å skrive om spill? Vil det gjøre dem mer produktive? Jeg tror sannelig ikke det. Som sagt har vi dog et nytt opplegg på gang. Så om dere slutter å repetere dere selv i fem minutter, får dere kanskje oppfylt ønskene deres fortere enn ventet.

Edit:
Enda et tankekors er disse emnene vi nå befinner oss i. De drar også opp aktiviteten i en grad, og stjeler fokuset fra spillemene. På samme mynt burde jeg da stengt disse og, men da hadde det blitt bråk. Folk forventer og ønsker forskjellige saker fra forumet, om jeg tilbyr noe til begge (spamming til de som finner det givende, alt annet til de andre) skulle det i teorien gå glatt? Nei, la oss vente og se om ikke jeg og Endre klarer å starte en ny trend her på Spillegal.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#40
Alle kritikkemnene blir stengt etter to dager likevel, så poenget ditt falt litt på egen urimelighet der.