Modifiserer Xbox

#21
Som jeg sa var at hvis du greier å holde filene uberrørt så skal det mye til å fucke dem. Hvis du driter i å tukle med dashboardsen eller biosene og lar det være som det skal være og bare putter på apps, games o.s.v skal det mye til for å fucke noe
 
#22
Opprinnelig skrevet av Houseman+17.12.2004, 07.12-->
<!--QuoteBegin-Hayaka
@17.12.2004, 03.46
Spørsmål: modifiseringen gikk fint men jeg har klart å lage helvete selv.
150087​
:ler: Jeg kan se det for meg.

Dersom jeg skal modifisere min elskede burk, trenger jeg nok en switch som gjør at jeg kan slå av og på. Og da funker ikke softmodding eller hva du kalte det? All right already.
150148​
[/b]
Jeg hadde og trengt det. Og du kan heller ikke spille spill du har lagt inn på burken på Live, så.. noe forsvinner her. De må du kjøpe. Men hvis en kompis av deg kjøper nye singleplayer-spill hver måned, så kopierer du jo bare dem.¨

Måtte bare si det til meg selv. :svette:
 
#23
Opprinnelig skrevet av eXploSer@17.12.2004, 14.36
Det var slik med meg også.. Live eller modding? live eller modding? live eller modding?


Siden jeg er ultrahektet på live ble det ikke noe modding på boksen min..
150381​

alle nye chipper støtter xbox live bare at man må kjøpe spillene man skal spille på xbox live
 
#25
Opprinnelig skrevet av XxErrorxX+18.12.2004, 19.08-->
<!--QuoteBegin-eXploSer
@17.12.2004, 14.36
Det var slik med meg også.. Live eller modding? live eller modding? live eller modding?


Siden jeg er ultrahektet på live ble det ikke noe modding på boksen min..
150381​

alle nye chipper støtter xbox live bare at man må kjøpe spillene man skal spille på xbox live
150973​
[/b]
Ikke Halo 2, uansett er det for dyrt. Har ikke penger til slikt. Hvis jeg tenker over hvor mange spill jeg har planlagt å kjøpe til xbox i fremtiden så vil det ikke lønne seg.

Angående filmer kunne det kanskje gjort seg. Masse filmer. Kanskje emulatorer også. Men nei, med min økonomi ville det ikke gjort seg. Hva med å vinne i lotto? Jaa!! Jeg vinner i lotto neste helg, bare så dere vet det. :)

Oj. Nå snakket jeg om warez. Ulovlig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
Opprinnelig skrevet av Hayaka@19.12.2004, 08.14
Gikk du forresten opp for argumenter mot softmodding eller?
Nei, han gikk ned. Og så litt til høyre.
 
#27
Opprinnelig skrevet av Hayaka@19.12.2004, 07.14
Gikk du forresten opp for argumenter mot softmodding eller?
150976​

hmm.. er vel ikke så døds mange argumenter i mot i gjen men en annen ting er at det er helt ulovlig å softmodde xboxer så dette emne har burde egentlig vært slettet for lenge siden.pga at det er lagd med xdk

for alle som ikke vet les :

""Built with (MS) XDK" or "Built with (MS) SDK"
What does it mean ?

It means the software you are trying to download has been compiled with the official Microsoft® SDK (System Development Kit) for Xbox.
This compiler is only available to Microsoft approved programmers and can not be used to build 'homebrew software'.
That's what makes the software you want to download 'illegal' (not in our eyes - as the software itself has completely been written by the programmer - but in the eyes of the law it is illegal).
You can often find these programs on irc channels or newsgroups - we can't help you to find them , so please don't mail us about it. "
 
#28
Opprinnelig skrevet av Hayaka@19.12.2004, 06.28
Som jeg sa var at hvis du greier å holde filene uberrørt så skal det mye til å fucke dem. Hvis du driter i å tukle med dashboardsen eller biosene og lar det være som det skal være og bare putter på apps, games o.s.v skal det mye til for å fucke noe
150949​
Vel, nå er det jo en gang sånn at du gjerne vil legge inn nytt dashbord, bios eller nye apps for å få tilgang til nye kule muligheter med xboxen. Det er ikke sånn at når du først har lagt inn alt, at dette holder ut xboxens levetid.
 
#29
Det skal fortsatt mye til å greie å ødlegge noe hvis du skal bytte også. Og hvor har du lest at den er bygd fra XDK?
 
#30
Opprinnelig skrevet av Hayaka@19.12.2004, 08.12
Det skal fortsatt mye til å greie å ødlegge noe hvis du skal bytte også. Og hvor har du lest at den er bygd fra XDK?
151028​

alle programma du legger inn er lagd med det feks dashborde som du legger inn er lagd med det ... og da blir det med en gang helt ulovlig..
 
#32
Opprinnelig skrevet av Hayaka@19.12.2004, 09.11
Da tenker du på SDK ja...
151052​
det er xdk din sopp og xdk er sdk.. og begge deler er like ulovlig..
 
#34
Opprinnelig skrevet av dkdaffy@19.12.2004, 10.42
Men med tanke på at dashboard også er ulovlig, så er jo ikke det du driver med helt lovlig heller da!
151096​

vis man flasher eller instalerer en chip kan man legge inn en linux bios og sende en bare med en linx bios og da er den fult lovlig
 
#35
Og hvor store sjanser for det er det at du kommer til å gjøre det? og jeg tror ikke de fleste vil ha Linux bios (distro og) på xboxen sin fremfor dashboard.
 
#36
Opprinnelig skrevet av Hayaka@19.12.2004, 10.52
Og hvor store sjanser for det er det at du kommer til å gjøre det? og jeg tror ikke de fleste vil ha Linux bios (distro og) på xboxen sin fremfor dashboard.
151101​

Men det du driver med er ulovlig fra ende til annen så jeg skjønner ikke helt hva dette har inne på spillegals formun som er imot piratkopiering osv og følger norsk lov og jeg tror nok det du driver med strider ganske med ånsverkloven vis jeg ikke tar helt feil
 
#37
Vel det du driver med er ikke akkurat mer lovlig det heller. Det skal ikke finne meg i hodet at du innstalere x2 med evox eller hva faen
 

Alexander

frilans ufør
#39
Opprinnelig skrevet av XxErrorxX+19.12.2004, 04.42-->
linuks
150884​
[/b]
Det der var en utilgivelig skrivefeil, og du bør bli hengt, skutt og flådd av sultne bjørner med herpespenslede klør.

<!--QuoteBegin-XxErrorxX
@19.12.2004, 10.57
Men det du driver med er ulovlig fra ende til annen så jeg skjønner ikke helt hva dette har inne på spillegals formun som er imot piratkopiering osv og følger norsk lov og jeg tror nok det du driver med strider ganske med ånsverkloven vis jeg ikke tar helt feil
151103​
Hvis JEG ikke tar helt feil, er du bare sur fordi du ikke var først ute med denne tråden.
 
#40
Opprinnelig skrevet av Alexander+20.12.2004, 14.06-->
Opprinnelig skrevet av XxErrorxX@19.12.2004, 04.42
linuks
150884​
Det der var en utilgivelig skrivefeil, og du bør bli hengt, skutt og flådd av sultne bjørner med herpespenslede klør.

<!--QuoteBegin-XxErrorxX
@19.12.2004, 10.57
Men det du driver med er ulovlig fra ende til annen så jeg skjønner ikke helt hva dette har inne på spillegals formun som er imot piratkopiering osv og følger norsk lov og jeg tror nok det du driver med strider ganske med ånsverkloven vis jeg ikke tar helt feil
151103​
Hvis JEG ikke tar helt feil, er du bare sur fordi du ikke var først ute med denne tråden.
151818​
[/b]
:D
Du er en snill gutt som er glad i linux og i å rette skrivefeil, må bare få rette deg med at i følgende setning hadde du en skrivefeil! :blunk: ...:
....tar helt feil, er du...
den skulle sett slik ut:
...tar helt feil, er du...
Dette var en mindre feil, så du skal slippe unna med noen pisk på pungen...
Og error:
Hvis noen har valget mellom linux distro+linux bios på xboxen sin eller en softmod....hva tror du de vil velge?

Edit:
Dessuten, med softmod beholder du garantien, med mindre du skal bytte hdd da, noe du sefflings ikke gjør før du vet at alt funker eller garantien går ut :p ...

Edit 2:
Uansett, nå er det jul og vi tilgis for alle våre skrivefeil(jeg har sikkert mange her jeg også!)...GOD JUL ALLE SAMMEN!