Monkey island 5 !

ja jeg hørte for litt siden at monkey island kansje skulle komme i en fjern fremtid.

har dere hørt noe nytt ?

gleder meg :rulleøyne:

du burde skamme deg ! :tommelned:

men da synes jeg du burde prøve monkey island 3 ,du kommer til å like det.

trust me

Jeg elsker Monkey Island 3.

Jeg likte LucasArts før, men nå som de har stoppet utviklingen av både Full Throttle 2 og Sam & Max 2, så har de ingen spill som er utviklet av dem jeg ser fram til.

Lodin

Der Waaaah
Tviler på at det blir et klassisk adventure spill. Tenker vi heller får en

standard Toomb Raider kopi med haugevis av monkey combat.
Lucasarts kan stikke og ta seg

et tak.

hva med monkey island 4 da ?

har du spilt det da ?

husker enda når jeg koste meg med monkey island 1&2 på Amiga. ah, de gode gamle tider. har ennå ikke fått prøvd monkey 4 så må komme meg rundt til å skaffe det snart...

Monkey island 5 blir sikkert morsomt det... vi får se.

er det forresten mulig å få kjøpt Monkey island bundelen med alle monkey spilla i Europa? for nettbutikken til Lucas Arts sender ikke utenfor USA... sku likt å ha et gjensyn med de første 2 monkey spilla.

Opprinnelig skrevet av Talibanan@08.06.2004, 22.21
hva med monkey island 4 da ?

har du spilt det da ?
Hvis du pratet til meg, så ja, det har jeg. Jeg eier det faktisk. Ikke at jeg er spesielt stolt av det, i og med at det ikke falt serlig i smak. Humoren var ikke så bra som før, men selv om det fortsatt var morsomt nok så var puzzelene helt håpløse. Det finnes jo for pokker ikke logikk i dem!

Escape from Monkey Island var nok desverre det siste adventure spillet fra LucasArts på en god stund, om det i det hele tatt blir noe. Jeg tviler ikke på at det kommer en 5'er en eller annen gang, men tror nok vi skal se langt etter det. Tviler på at det blir annonsert før 2006 eller noe, om vi er heldige.

Men om det blir eventyr er jeg ikke helt sikker på.

Det siste veldig gode eventyrspillet fra LucasArts var Grim Fandango. Escape from Monkey Island var greit nok, men det kunne ikke måle seg med de tidligere MI spillene. Ikke engang Curse of Monkey Island kunne det. Monkey Island 2 er og blir best i mine øyne.

Fatter ikke at det egentlig er noe emne som heter Monkey Island 5 i nyheter og rykter en gang, for det har aldri blitt annonsert noe som helst om Monkey Island 5. Det er kun svake rykter, og som rett og slett er for svake til å ha noe sannhet i seg.

Sam and Max 2 ødela hele LucasArts. Spillet kunne blitt dritbra, og det så slik ut også, for det var hvertfall det inntrykket Steve Purcell ga oss, selv etter at spillet var blitt kansellert. Men så valgte idiotiske LucasArts å droppe det, og dermed også dra hele det allerede skadede ryktet dems ned i dass og ennå litt lenger. Det burde ikke lenger hete LucasArts engang, for de kunne like gjerne skiftet navn til Star Wars Games LTD. Med slagordet "Star Warz rulez, no matta what!"...

SHDR

Gullmedlem
Sam and Max 2 ødela hele LucasArts. Spillet kunne blitt dritbra, og det så slik ut også, for det var hvertfall det inntrykket Steve Purcell ga oss, selv etter at spillet var blitt kansellert. Men så valgte idiotiske LucasArts å droppe det, og dermed også dra hele det allerede skadede ryktet dems ned i dass og ennå litt lenger. Det burde ikke lenger hete LucasArts engang, for de kunne like gjerne skiftet navn til Star Wars Games LTD. Med slagordet "Star Warz rulez, no matta what!"...
Hva vet man egentlig om det? Enig at LucasArts har ødelagt seg selv hos hardcoren, og at Republic Commando neppe kommer til å bli noen kjempe-schlæger, men Sam & Max og Full Throttle 2 kunne også kommet til å bli enorme fiaskoer. Jeg tviler på at LucasArts bryr seg om så gammel IP som Sam&Max lenger, og dersom de gav ut et spill som "ødela" det gamle, tror jeg ikke de ville unnskyldt seg et øyeblikk mens de rasket sammen inntektene.

Kort sagt er LucasArts en del av et stort forretningsimperium. Det kommer aldri til å komme noen Sam&Max-film. Aldri noen Full Throttle-film. Monkey Island vil aldri havne på det store lerretet.

Og så lenge du ikke promoverer en film, kan du heller ikke lage et spill.

Opprinnelig skrevet av Shadar@09.06.2004, 08.47
Hva vet man egentlig om det? Enig at LucasArts har ødelagt seg selv hos hardcoren, og at Republic Commando neppe kommer til å bli noen kjempe-schlæger, men Sam & Max og Full Throttle 2 kunne også kommet til å bli enorme fiaskoer.
Ville ha foretrukket å få ett spill som kanskje hadde vært bra, enn å ikke få ett i det store og hele...

F

Fanta Boy

Gjest
Stoler ikke på Lucas drittet, jeg hadde gleda meg til Sam og Max 2 , jeg hater lucas nå, DIRT i star wars(Nerde piss!)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du er forhåpentligvis klar over at det faktisk ikke er lov til å kalle noe for "nerdepiss" når du selv har spilling som hobby?
Tufs.

F

Fanta Boy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Yetipants@10.06.2004, 03.44
Du er forhåpentligvis klar over at det faktisk ikke er lov til å kalle noe for "nerdepiss" når du selv har spilling som hobby?
Tufs.
Jeg har ikke spilling som hobby <_<
Tidsfordriv, jeg er ikke spillegal, jeg spiller en gang eller noe i uka.