Morrowind

Morrowind + expansion packene, har jeg spillt siden det kom ut. Det er et av de beste spillene jeg vet om, siden det er så utrolig mye å utforske og gjøre. Har spillt det i over 400+ timer, og er fortsatt ikke ferdig med alle questene, driver for tiden å laster ned plugins så jeg har enda mer å gjøre i dette fantastiske spillet. :)

OooO Oblivion! \m/

om du ikke klarer å gjøre alle missions på 400 timer! da kan begynne å lure. jaja sånn går det med dem som liker å sløse bort livet sitt med den gode gamle "liker å bruke tid, for da blir det liksom bedre" unskyldningen sin. the way to go <_<

Jeg klarer å gjøre alle questen under 400 timer, men det er ikke questene som gjør at jeg fortsatt spiller det....det er god gammel dags Rollespilling....uansett det som har skjedd er at, jeg har startet spillet på nytt over 10 ganger og kommet veldig langt, men så har jeg fått noen problemer med pc'en så jeg måtte lage ny character igjen osv...

Startet å spille først på en gammel data som ikke kunne tåle spillets system requirements, men syns bare ideen med å kunne gjøre absolutt hva du vil var dritfett, noe som jeg hadde lett etter i noen gode år.....etter det skaffet jeg meg en xbox, da så jeg at spillet var på xbox noe som jeg var ganske fornøyd med, så jeg startet en ny character igjen på xbox og spillte det lenge..... til slutt fikk jeg en ny og bra data som kjørte spillet som silke....

Du tror kanskje jeg spiller Morrowind 24/7, men det gjør jeg ikke... jeg spiller utrolig mange spill.....å ha spillt Morrowind i over 400 timer høres kanskje ut som sløsing av tid eller livet :blunk: men for meg var det absolutt verdt det.... du er kanskje en som ikke liker spill som varer lenge tipper jeg.....

Har det på Pc og Xbox (GOTY begge to) og har brukt PC versjonen til å lære meg det meste, hva som er best osv osv. Brukt TES construction set en del og skapt ultimate characters som jeg bruker bare til å utforske og lære meg nye ting med^^

Xbox versjonen derimot har jeg akkurat gjort alle Bloodmoon Questene.
Skal snart begynne med Tribunal, men dust som jeg er kjøpte meg meg MANGE spill i det siste så jeg har et evig dilemma:(

Har dette spillet også. Surret egentlig bare rundt. Men i det jeg får det tilbake av en kompis skal jeg starte på nytt igjen.

Husker det var morsomt og bøffe ting. Hvertfall og bøffe bøker av en bokhandler, får så og selge de tilbake til han. Haha...

Har Bethesda noen planer om å ha med muligheter for spilling over nett i Oblivion? Har ikke fulgt nøye nok med på dette spillet, nei.

Uff, savnet alltid multiplayer i Morrowind. Må vel nesten kjøpe det uansett, Morrowind er et av de spillene som har underholdt meg mest igjennom tidene.