Jeg klarer å gjøre alle questen under 400 timer, men det er ikke questene som gjør at jeg fortsatt spiller det....det er god gammel dags Rollespilling....uansett det som har skjedd er at, jeg har startet spillet på nytt over 10 ganger og kommet veldig langt, men så har jeg fått noen problemer med pc'en så jeg måtte lage ny character igjen osv...
Startet å spille først på en gammel data som ikke kunne tåle spillets system requirements, men syns bare ideen med å kunne gjøre absolutt hva du vil var dritfett, noe som jeg hadde lett etter i noen gode år.....etter det skaffet jeg meg en xbox, da så jeg at spillet var på xbox noe som jeg var ganske fornøyd med, så jeg startet en ny character igjen på xbox og spillte det lenge..... til slutt fikk jeg en ny og bra data som kjørte spillet som silke....
Du tror kanskje jeg spiller Morrowind 24/7, men det gjør jeg ikke... jeg spiller utrolig mange spill.....å ha spillt Morrowind i over 400 timer høres kanskje ut som sløsing av tid eller livet :blunk: men for meg var det absolutt verdt det.... du er kanskje en som ikke liker spill som varer lenge tipper jeg.....