Morrowind

Opprinnelig skrevet av Variabel@09.01.2005, 22.24
Har dette spillet også. Surret egentlig bare rundt. Men i det jeg får det tilbake av en kompis skal jeg starte på nytt igjen.

Husker det var morsomt og bøffe ting. Hvertfall og bøffe bøker av en bokhandler, får så og selge de tilbake til han. Haha...
161172​

ikke for å være slem men man kan ikke selge noe til de som eide det før det ble "bøffa".

Anyways: FY som jeg gleder meg til oblivion!!! det blir så inni hamperæva fett!

:gevær:

Er vel kanskje litt overdrevent det der, Bethesda er jo kjent for å bruke lang tid på Elder Scrolls Seriene. Som er bra, for da blir det kvalitet :)

Lodin

Der Waaaah
Fordi spillet kommer til å bli utviklet til begge formatene samtidig og fordi Xbox2 ikke på langt nær vil være så kraftig som en PC kommer de til å måtte gjøre kompromisser. Skjedde med Morrowind og det skjer nok med Oblivion.

Men Morrowind på Xbox kom jo et år etter PC releasen. Da måtte jo bare Xbox utgaven vente. Tror det samme skjer denne gangen.

Tre nye Screenshots

Det siste bildet der, må si at jeg gleder meg rimelig mye til å løpe rundt der. Ser veldig koselig ut der på en måte.

Ja, må si at omgivelser og slikt virker mye mer spennende på Oblivion enn det var på morrowind, der var det ganske mye likt egentlig, samme tema overalt nesten, utenom noen få steder da.
Grått og trist :(

Gleder meg til Oblivion :)