Mortal Kombat: Armageddon

Drauden

SGs kollektive lillebror
Mortal Kombat: Armageddon
60+ characters. Almost every character from all previous MK games. (Noticably absent, however, was Motaro.)
Improved air kombat.
All new konquest mode that will play similarly to MK: Shaolin Monks with a unique storyline.
Kustom Fatalities - Each character will have a pre-set of around 20 moves in which to dispatch their opponent.
Create-A-Character, with astounding attention to detail.
An all new Krypt.
Screenshots and renders from the game.
Online play that allows up to 8 players
![/b]
Spillet blir utgitt i Oktober i år... håper Midway og fans
Ikke sikkert hvilke konsoller det blir utgitt på. Personlig tror jeg det kommer til PS2 og X-BOX 360. Nintendo fans liker ikke MK. :flau:
Motoren skal også fornyes, altså Armageddon vil ikke ligne Deadly Alliance eller Deception
Forventninger, anyone?

PS: Noen som ser hvem den bakerste flammemannen ligner på? >_<

Correct me if I'm wrong:
Den bakerste flamme-mannen ser ut som Sub-Zero (med alternative kostyme)...

WHY?!

EDIT:
Dette lukter bæsj .. hvorfor skulle dem bruke pixel-art på et preview-bilde?
Og hvorfor er Shu-Jinko der?
Skulle tro dem fjernet ham etter Defiance...

Drauden

SGs kollektive lillebror
Tenkte egentlig på Astaroth fra Soul Calibur, men når du nevner det ser han ut som Sub-Zero... :flau:

Drauden

SGs kollektive lillebror
Uansett, ting som burde bli forbedret er blandt annet blodet. Blodet på Deadly Allianceog Deception ser ut som et stort, fettlag med halvsmeltet smør med bønner inni som renner ned. Altså, det så ikke ut som blod i det hele tatt. Og de må slutte med blodpopkorn biter som spretter rundt etter en Fatalty e.l.
Motoren skulle de heldigvis fikse. Håper på litt mer buttonmashing, eller en Kombat fighting style, som da blir en fightestil fra MK1-MK4. Med lowkick, highkick, rene uppercuts.
I Mortal Kombat 4 hadde de også en filmending, som er mye bedre enn de Story Mode-tjohei utgavene de har brukt i nyere tid.

En del ting må altså forbedres for at MK for frem nye fans, og tiltrekker seg de gamle som savner 2D. De kunne også gjort som i Tekken 5: Ta med MK1, 2og 3. Da blir dette et lekkert fightespill!

Mener at selv om litt av MK sin 'sjarm' er at mann styrer folk som mann skulle tro kavet seg rundt igjennom gele' så hadde det vært kjekt med litt raskere gameplay.
Krever ikke noe DOA aktig, men ihvertfall noe i nærheten av Tekken.
Det eneste tregere enn MK nå til dags er vel WWF serien...

Nabbe

Har fin hatt.
Panda!

Slutt å snakke stygt om WWF! De gjør mye bra for naturen og truede dyrearter. :mad:
[/b]
WWF er festelig fordi dem gjør nytte av det trege gameplayet.
Tror aldri jeg har hygget meg så mye med et slosse spill som jeg gjorde med en WWF demo til PSX.
Fantastiskt er det. FANTASTISKT!

... så har jeg da en da en ting for menn i trange tangaer... og trange masker ... haaawt...

MEN tilbake til topic:
Er enig med Drauden at lettere kobmo-kontroller hadde vært velkommen.
Vær gang jeg spiller MK: Defiance så må jeg inn på start for å finne ut av alle komboene.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Defiance? Annet navn for Deception? Ikke hørt før... :mrgreen:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det nye Mortal Kombat-spillet bør ha masse damer med større pupper enn de i DoA-spillene. Og så må de være nakne. Ja.

Yeti:
T'WOULD BE AWESOME!

Dette ville jo også ryddet vei til det o' så etterlengtede TIT-TALITY!

Drauden:
Nei, bare jeg som mikser defiance og deception, altså Soulreaver og MK...
Ingen aning hvorfor.

Vel, Deadly Alliance kom, og Deception kom til GC til slutt, så det kommer vel ann på hvordan Deception solgte.
Regner med at det kommer jeg =)

Men Oktober, da skal jeg vel kanskje spille det på Revo tenker jeg..

Lodin

Der Waaaah
WWF er festelig fordi dem gjør nytte av det trege gameplayet.
Tror aldri jeg har hygget meg så mye med et slosse spill som jeg gjorde med en WWF demo til PSX.
Fantastiskt er det. FANTASTISKT![/b]
Det heter WWE i disse dager pus. De dyrevernfolka trua til seg WWF navnet.

SHDR

Gullmedlem
Skrotinger som tror at Mortal Kombat er et tregt spill, burde se å få fingrene i arkade-versjonen av Mortal Kombat 2. Der snakker vi virkelig maskingeværaktig hastighet, og sammen med de knotete kontrollene for blokkering og de mildest talt snappy, nesten spastisk, responsive karakterene, har du noe av det aller drøyeste som er designet. Dead or Alive 3 er iallfall en sinke i forhold. Guilty Gear XX har dog the upper edge i hastighet, da det antakelig er designet av noen som oppfatter tid annerledes fra vanlige mennesker.

Jeg hører at det nye spillet skal inneholde en story mode à la det nyeste Mortal Kombat-spillet, og det rocket jo faktisk overraskende mye. Ikke at det kunne måle seg med God of War, men det hadde et festlig, fleksibelt kampsystem med massevis av fine vrier. Ikke like presist, og langt ifra like balansert, som DMC3 og Ninja Gaiden, buuuuuut ... en veldig god amerikansk effort likevel. Tilgjengelig og underholdende. Muligheten for å kjøpe komboer og dermed spesialisere stilen sin var ganske morsom.

Om singleplayer-kampanjen i dette spillet matcher kvaliteten på den i det siste Mortal Kombat-spillet, og i tillegg har en anstendig versus-mode, blir jeg faktisk nødt til å kjøpe. Og kanskje anbefale, også.