Mortal Kombat armageddon!

Hei fins det noen MK fan's her?

anbefaler folk å ta en titt på denne trailer'n: http://www.gamespot.com/ps2/action/mortalk...ddon/index.html

som vi vet er Mortal kombat armageddon det siste mk spillet på ps2 og xbox, det er snakk om at 6 figurer skal overleve armageddon 3 gode og 3 slemme, hvem tror du overlever?

dette spillet blir helt rått, alle figurene i mk universet skal være med 60 stk, finn tilbake til din
gamle og gode favorittfigur som blant annet, Reptile, Rain, Stryker, Kung lao, Jax, Shang Tsung, Kitana, Noob Saibot, også the bad asses Kano, Shao Kahn + masse fler.
nevnte ikke noen av de som var med i mk deception!

Traileren ser rå ut hva syns dere?

Lodin

Der Waaaah
Tar en liten bump siden spillet nå nærmer seg. 20 oktober ser ut til å være den europeiske datoen. Uansett har IGN lagt ut introen til spillet og alle bør sjekke den ut samme hvor lite de bryr seg om Mortal Kombat. Ihvertfall den feteste introen jeg har vært borti (his vi ser bort fra Dawn of War da).
*glede seg til å igjen få være Baraka* :elsk:

Oooh:D Drit fet intro ja! Må vel kanskje invistere i dette spillet hvis jeg har penger til overs. Har alltid vært fan av mortal kombat, men syntes de forrige tittlene har skuffet litt. Får håpe dette lever opp til de gamle klassikerene.

Og det at man kan spille alle karakterene i MK universet gjør ikke akkurat saken værre:D Selvom favoritten alltid har vært sub-zero med scorpion på andre plass:D Ninjas ftw!

Lodin: Baraka var med i forrige også:D Han er barsk!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Maximum @ 22.09.06, 01.01) 24665
Selvom favoritten alltid har vært sub-zero med scorpion på andre plass:D Ninjas ftw![/b]
Døh, alle veit jo at det er Scorpion som er den råeste; vandøde hælvetesninjaer > ninjaer som bare er veldig kalde. ;)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare for å berike tråden enda litt mer, får jeg nevne at Kung Lao er min favoritt-goodie-two-shoes. Du kødder ikke med hatten hans.

Lodin

Der Waaaah
Gleder meg til å lage meg sjæl i ninjautgave. :$

IGN og Gamespot har anmeldt PS2 utgaven. Ser helt greit ut, men litt skuffende at det ikke er gromme endings.
Forøvrig kan det nevnes at Ultimate Mortal Kombat 3 følger med som bonus i PS2 utgaven, men fordi dette skal slippes til Live Arcade om noen uker får ikke Xbox eiere se snurten av det. <_<
EDIT: UMK3 følger bare med i spesialutgaven og siden den ikke finnes til Xbox var ikke dette så rart. Håper vi får den i Norge og da.

Han sier begge deler alex, så L2Know MK history!

Tror grunnen til at jeg like sub-zero bedre er fordi blå er yndlingsfargen min:D

Han varierer mellom de to setningene... Men ja, "Come here!" er tøffere...

Noen av dere som har detta spillet nå? Hvordan er Motor Kombat? Tegn og forklar plz! :)
Hvordan er Fatalities'ene? Er det fortsatt Animalities, Friendship etc?

Lodin

Der Waaaah
Har ikke spilt mer enn noen timer, men har da fått et lite inntrykk. Motor Kombat er ikke så mye å skryte av. En halvhjerta Mario Kart klone, men man kan nå tjene litt koins på det. Mer gøy er story moden som minner sterkt om Shaolin Monks fra i fjor. Forteller en artig historier og er så harry som alt i MK universet.
Fatality systemet er nytt i år. Istedet for unike moves bruker alle karakterer et custom combosystem for å drepe folk. Feks. kan man starte med å rive ut hjertet, dra av ene armen, slå tre ganger i trynet med den for å så å rive av huet med ryggraden. På den ene side er det litt skuffende at folk ikke har unike moves lenger, men nå trenger man i det minste ikke sitte der med moveslister og kan avslutte kamper med hvem som helst. Kreativt sadistisk får man og være. :D
Ellers er kampsystemet stort sett det samme som i de to forrige. Midway har skryti mye av at luftkamper er tilbake, men jeg syns ikke de endrer gameplayet så mye.
Kreate a Karakter er og artig, Litt begrensa i våpenvalg og sånn, men man kan lage greie faksimiler av de fleste folk fra Tekken, Street Fighter og amerikansk politikk. Forøvrig har så klart Jack Thompson sendt ut trusselbrev til Midway om å slutte å selge spillet fordi noen har gjenskapt ham. :p