mortal kombat deception online

Drauden

SGs kollektive lillebror
#2
Lagger det ikke da?
Jeg tipper slossespill på nettet er bare genialt. Når kommer Deception ut i Norge da?
 
#3
Ifølge ToTheGame blir Mortal Kombat: Deception utgitt 19 november i europa.
 
#4
tja lagge , hmm det spørs åssen connection motstanderen har , mange spiller med 56k , har dem bra connection så er det faktisk veldig bra, men masse disconnections, amerikanerne har samme problem sier de
 

EagleJin

Bear Necessity
#6
Tekken 5 blir ikke online.
Har MK:Deception kommet (ntsc)? Hvordan funker gameplay i forhold til forgjengeren?
Vurderer faktisk å få tak i dette spillet, men det ville vært greit med litt test-info om det først.
 
#7
Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@14.10.2004, 10.42
Tekken 5 blir ikke online.
Har MK:Deception kommet (ntsc)? Hvordan funker gameplay i forhold til forgjengeren?
Vurderer faktisk å få tak i dette spillet, men det ville vært greit med litt test-info om det først.
116640​
tja jeg har ikke likt mk siden 4ern , spillet er ok men online mot andre blir det jo annerledes, veldig gøyalt
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#8
Opprinnelig skrevet av laststance+14.10.2004, 23.01-->
<!--QuoteBegin-Hyulvinji
@14.10.2004, 10.42
Tekken 5 blir ikke online.
Har MK:Deception kommet (ntsc)? Hvordan funker gameplay i forhold til forgjengeren?
Vurderer faktisk å få tak i dette spillet, men det ville vært greit med litt test-info om det først.
116640​
tja jeg har ikke likt mk siden 4ern , spillet er ok men online mot andre blir det jo annerledes, veldig gøyalt
117081​
[/b]
Er det egentlig så veldig annerledes? Jeg mener, du sloss jo helt normalt, ikke sant, bare at det er online. Hvis du foreksempel så at en annen en spilte MK: D, kan du se at de spilte online, eller ser det ut som han spiller Arcade bare?
Jeg har Mortal Kombat: Deadly Allinace og jeg synes at det er kult, så jeg skal kjøpe Deception, men jeg har hørt at det er dyrt med den internet adapteren, så jeg gidder nok ikke skaffe meg den. :tommelned:
 
#9
Opprinnelig skrevet av Drauden Demon+16.10.2004, 20.22-->
Opprinnelig skrevet av laststance@14.10.2004, 23.01
<!--QuoteBegin-Hyulvinji
@14.10.2004, 10.42
Tekken 5 blir ikke online.
Har MK:Deception kommet (ntsc)? Hvordan funker gameplay i forhold til forgjengeren?
Vurderer faktisk å få tak i dette spillet, men det ville vært greit med litt test-info om det først.
116640​


tja jeg har ikke likt mk siden 4ern , spillet er ok men online mot andre blir det jo annerledes, veldig gøyalt
117081​
Er det egentlig så veldig annerledes? Jeg mener, du sloss jo helt normalt, ikke sant, bare at det er online. Hvis du foreksempel så at en annen en spilte MK: D, kan du se at de spilte online, eller ser det ut som han spiller Arcade bare?
Jeg har Mortal Kombat: Deadly Allinace og jeg synes at det er kult, så jeg skal kjøpe Deception, men jeg har hørt at det er dyrt med den internet adapteren, så jeg gidder nok ikke skaffe meg den. :tommelned:
117998​
[/b]

Nettverksadapteren fra Sony koster 299,-
Var dette så dyrt da ? En tur på byen koster mye mer...
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#10
Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN+17.10.2004, 05.58-->
Opprinnelig skrevet av Drauden Demon@16.10.2004, 20.22
Opprinnelig skrevet av laststance@14.10.2004, 23.01
<!--QuoteBegin-Hyulvinji
@14.10.2004, 10.42
Tekken 5 blir ikke online.
Har MK:Deception kommet (ntsc)? Hvordan funker gameplay i forhold til forgjengeren?
Vurderer faktisk å få tak i dette spillet, men det ville vært greit med litt test-info om det først.
116640​


tja jeg har ikke likt mk siden 4ern , spillet er ok men online mot andre blir det jo annerledes, veldig gøyalt
117081​

Er det egentlig så veldig annerledes? Jeg mener, du sloss jo helt normalt, ikke sant, bare at det er online. Hvis du foreksempel så at en annen en spilte MK: D, kan du se at de spilte online, eller ser det ut som han spiller Arcade bare?
Jeg har Mortal Kombat: Deadly Allinace og jeg synes at det er kult, så jeg skal kjøpe Deception, men jeg har hørt at det er dyrt med den internet adapteren, så jeg gidder nok ikke skaffe meg den. :tommelned:
117998​

Nettverksadapteren fra Sony koster 299,-
Var dette så dyrt da ? En tur på byen koster mye mer...
118148​
[/b]
Men jeg tenkte på at det var dyrt å ha adapteren. Det har jeg hørt. :ehm...:
 
#12
testa deception i dag, har ikke testa online enda da, men så langt er det definitiv verdt pengene mener jeg. (skal vites at jeg er stor mortal kombat fan)
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#13
testa deception i dag, har ikke testa online enda da, men så langt er det definitiv verdt pengene mener jeg. (skal vites at jeg er stor mortal kombat fan)
Jeg er også en Mortal Kombat fan, så snart kommer Deception i hylla mi....
Hva er nytt da?
 

EagleJin

Bear Necessity
#14
- Death Traps er tilbake
- Harakiri (selvmord) kan utføres før mostanderen rekker å ta fatality
- Konquest Mode (oppdagelses/hostoriemodus...)
- Kombat Chess (yup, sjakk. Men her spiller du ut kampene mellom brikkene!! :D)

Fatalities og Harakiri moves er fulle av gørr og syke dødsmetoder. Men men.. Det er jo det MK handler om, eller... ?

Det skulle være det viktigste..
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#15
Hvis han karen som hopper frem nede i hjørnet og roper "woohoo" er med, kjøper jeg spillet. :D
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#16
[/QUOTE]
Hvis han karen som hopper frem nede i hjørnet og roper "woohoo" er med, kjøper jeg spillet.
Han sier ''Toasty'' eller ''3D'', ikke ''Woohoo! :p
 
#17
vist du er en Mortal Kombat fan, synes jeg absoult du burde kjøpe det.
gammle kjenninger som Ermac,Jade og Nightwolf er komt tilbake, noe som gir deg en koselig nostalgisk følelse.
 
#18
Opprinnelig skrevet av DarkHitom@21.11.2004, 14.34
vist du er en Mortal Kombat fan, synes jeg absoult du burde kjøpe det.
gammle kjenninger som Ermac,Jade og Nightwolf er komt tilbake, noe som gir deg en koselig nostalgisk følelse.
138588​
Faen jeg har NTSC version hvorfor funker det ikke når jeg connecter ??
Det henger seg hele tiden
 

EagleJin

Bear Necessity
#19
Tror ikke det går an å spille NTSC-utgaver på nett med PAL maskin og nettilkobling. Fikk samme problemet selv da jeg testa i dag..
:flau:
 
#20
Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@22.11.2004, 00.23
Tror ikke det går an å spille NTSC-utgaver på nett med PAL maskin og nettilkobling. Fikk samme problemet selv da jeg testa i dag..
:flau:
138932​
ohh ok :blunk:
Men faen da folk fra england har jo fått PAL versionen. Hvorfor tar det lenger tid for at spille skal komme til norge ?