mortal kombat deception online

#21
spillet er komt til norge.
noen andre som spiller online?
nettopp begynt å spille online for noen dager siden, er faktisk ganske så grei connection, så lenger du spiller mot folk som har 5 stjerner (ping).
hadde vært kult å spille mot noen SG folk, vist det er noen av dere som spiller online.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#22
Jeg kan spille det mot deg..... når jeg får tak i spillet og adapter. :flau:
Kan jeg, som har PS2, spille online mot noen som har X-BOX?
Noen andre som skal ha det/har det?
 
#23
lurer på om jeg skal skaffe meg det. har ikke spillt mye mortal combat på ett par år.
er den gamle feelingen fortsatt der, lurte siden mange spill mister liksom feelingen etter at de blir gjort om til 3d!!
 
#24
daPainBringer: Det eneste mortal kombat har beholdt, om det i det hele tatt hadde noe mer, er en hel masse blod og kjøttbiter som flyr. Noen liker å se på kjøttbiter, men jeg er ikke en av dem. Mortal kombat er treigt og ubalansert, både som konsept og i mekanikken. Amerikanske greier i verste og beste forstand.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#28
Hvor er det man finner Noob-Smoke? Kjøping eller Conquest? Og har Liu Kang en fatality?
Kabal er den mest geniale personen.... ved siden av Raiden og Kenshi.
 
#29
For en som har spillt de gamle MK spillene (1, 2 og Trilogy) i sin unge barndom, er alle MK spillene som har kommet etter de, en stor skuffelse....
NOEN SPILL SKAL BARE IKKE FORANDRES PÅ!!! og MK var ett av de...
den 3D lignende 2D grafikken de hadde før var jo genial!!! med andre ord.... Dette er ikke noe for meg....
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#30
Ja, 2D Mortal Kombat var best, men man kan ikke bare slutte å spille Mortal Kombat da... eller kan man?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#32
Det kunne man da gjort, men det er ikke mange butikker som har MK i hyllene, iallefall ikke de gamle.
Jeg skulle gitt mye for å spille Mortal Kombat 1 igjen... =D
 
#33
finner MK2 på kazaa lite, bare til å koble til en kontroll istede for tastatur så blir det gøyalt :p
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#35
Jo, var ikke grafikken helt fjern da? På NES eller SNES eller hva det var.
 
#36
SNES versjonen og nintendos "family friendly" varemerke, mener å huske at MK 3 ikke var sesurert grunnet fansen
 
#37
Opprinnelig skrevet av ak74u@12.01.2005, 10.12
SNES versjonen og nintendos "family friendly" varemerke, mener å huske at MK 3 ikke var sesurert grunnet fansen
162255​
En kamerat av meg har MK2 til SNES, og jeg mener å huske at blodet spruter som bare det. Var det ikke bare den amerikanske versjonen som ble sensurert? MK1 er derimot totalt blottet for blod. Jeg har MK1 selv, så det vet jeg i hvert fall sikkert.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#38
Hrrrmph! Deception kommer til GC med to nye playable folk. Shao Kahn og Goro.

Det er ikke noe kult for meg, uten GC. :(
 
#39
goro = stå tiss for meg, den råeste karakteren i slosspill historien
 
#40
Goro er overvurdert.
Rain derimot er undervurdert :p
synd han ikke var med på Deception eller Deadly Alliance.