Multiplayer spill

D

Deleted member 91

Gjest
#21
Jeg og noen kompiser hadde det feteste LAN-et noensinne i forrige uke: Vi var åtte stykker som hooket sammen fire Xboxer, én projektor, én 42" plasma-TV og to 27" LCD-niggere. Vi hadde også kjøpt mappacken fra før av, så det ble jævla mye Terminal og Relic ut over natten. Veldig moro.
 
#22
Det hørtes dritfett ut! Linket selv i helgen, men det var på en liten TV og en enda mindre TV. Men det var gøy fordet.
 
#23
Halo 2 er definitivt det beste kjøpet du kan gjøre, men viss du allerede har det, anbefaler jeg Top Spin. Har spilt utallige timer sammen med kamerater / brodern i det spillet og det tok _lang_ tid før jeg gikk lei. Masse baner, stort spillutvalg (kan også lage din egen) samt en utrolig god grafikk, enda det er to år gammelt, gjør dette til et must imo. Jeg har aldri vært spess interessert i tennis, men dette spillet var faktisk kjempemoro for det om:)
 
#25
Men hvis du har linket, så bør du vente på Far Cry: Instincts. happy.gif Det spillet kommer til å rocke! Du lager dine egne maps - eller spiller noen av de innlagte, selvsagt - og legger selv ut våpen, hytter, kjøretøy o.l. Du kan lage deg en egen sniperposisjon, og legge masse fett utstyr der som bare du vet om! Å fy faen, har ikke vært så hypa på et spill siden Halo 2.
Du koser deg helt til en annen loader kartet ditt inn i leveleditoren sin og ser at du har ditt eget private bortgjemt stæsj. Da blir du populær etterpå :tommelned: :D

Nei jeg har god tro på Farcry Instincts multiplayer. Gleder meg ihjel til å spille Predator mode. Ikke så lenge igjen å vente nå, spillet er i boks innen 2 ukers tid tenker jeg :)
 
#26
Mhm. :)

Skal skaffe meg Xbox Live i løpet av noen dager etter at spillet kommer ut. Frister enormt å spille dette spillet på Live.

Clan anybody?