Multiplayer

Har'u hatt bruk for alle de fire håndkontrollene?

  • Ja, har til og med brukt LAN

    Stemmer: 0 0,0%
  • Ja, ofte

    Stemmer: 0 0,0%
  • Ja, noen ganger

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei, mindre enn fire

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

    Stemmer: 0 0,0%
  • Har ikke engang multiplayer-spill

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#21
En gang i blant slår jeg, min familie (dvs. bror og fetter) og noen venner til med fireplayer i SSBM. Det er meget gøy. Andre spill vi har spilt fireplayer i er FF:CC når vi får tid til det, Mario Kart: Double Dash!! og Metroid Prime 2: Echoes.

Kanskje noen jeg har glemt. Tør nesten påstå at jeg spiller fireplayer i SSBM minst en gang hver andre uka. Ofte oftere også, faktisk.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#22
Tre dager i uka har jeg to og en halv time fri midt i skoledagen, to av disse dagene bruker jeg og to kamerater til å kjøpe inn Hold-It og Cola og stikke hjem til meg og spille Mario Kart, Smash Bros. Melee og tidligere Mario Party 4.

Har begynt å spille SSBM litt på egen hånd nå også for å unlocke de siste tinga jeg ikke har (Kirby- og Yoshi-baner fra N64 og Event Match #50)

Er det forresten noen som har noen gode triks til Home Run Contesten som jeg kan ha gått glipp av? Ser man må ha 1344 feet eller noe med Yoshi for å få N64-banen hans. Regna ut at det er ca. 400 meter, og jeg har bare 200 blank. Noen tips?
 
#23
Har begynt å spille mere multiplayer på pikmin 2 på challenge mode.
Skikkelig vanskelig, men veldig artig. :)

Edit: Aquila: Nøkkelordet er Ganadorf. :tommelopp:
 
#24
Opprinnelig skrevet av Tingle@04.04.2005, 22.36
kult :) Vurderer sterkt å få meg det
202234​

Kjøp deg spille. :tommelopp:

E har bare spilt for det meste N64 med 4 kontroller.
F.eks Goldeneye, Mariokart, Perfect Dark osv. ARTIGE games ^_^
 
#25
Opprinnelig skrevet av Aquila@15.04.2005, 17.30
Tre dager i uka har jeg to og en halv time fri midt i skoledagen, to av disse dagene bruker jeg og to kamerater til å kjøpe inn Hold-It og Cola og stikke hjem til meg og spille Mario Kart, Smash Bros. Melee og tidligere Mario Party 4.

Har begynt å spille SSBM litt på egen hånd nå også for å unlocke de siste tinga jeg ikke har (Kirby- og Yoshi-baner fra N64 og Event Match #50)

Er det forresten noen som har noen gode triks til Home Run Contesten som jeg kan ha gått glipp av? Ser man må ha 1344 feet eller noe med Yoshi for å få N64-banen hans. Regna ut at det er ca. 400 meter, og jeg har bare 200 blank. Noen tips?
207089​
Hm.. Ganondorf: Løpe inntil batten, Smash opp + A, hoppe, Smash Ned + A, smash opp + A, smash ned + A, og deretter Bat-smash. Aner ikke hvor langt du kommer til å slå med denne metoden, men det er iallefall langt over 200 meter. Jeg har vel 1440m med Ganondorf. En jeg 'kjenner' har over 3000m. (Ikke ft.)
 
#26
Denne gjør ikke at du slår så veldig langt, men langt nok til å låse opp banen:

Donkey Kong: B til høyre, kast bat på sekken, b til høyre, kast bat på sekken. Gjenta til du ikke har mer tid, smash med bat. Funket for meg. Og stå litt unna, så du treffer med tuppen av balltreet.
 
#28
Må man gjøre det med Yoshi? :confused:
Jeg fikk banen ved å bruke Ganadorf, har du lest det der på nettside at du må klare det med Yoshi? Ihvertfall så er det feil.
Bare prøv med noen andre, og hvis du ikke får banen, er jeg tom for tips... foreløpig. ;)
 
#29
Må ikke gjøre det med Yoshi. Tror jeg. Det er bare folk som anbefaler å bruke Yoshi. Prøv først uten, og om det ikke går, så gjør du det med Yoshi.

Hvis du må med Yoshi:

Snu deg, ta balltreet og løp bort til sandbaggen. Tapp/trykk lett og fort på hoppeknappen (eller bruk stikka. jeg bruker Y-knappen til å hoppe med.) slik at du hopper litt opp i lufta, ikke noe høyt. Deretter holder du ned og trykker A, slik at Yoshi begynner å sprelle febrilsk med beina.

Dette repeterer du til du ikke har tid til å gjøre det flere ganger, og knuser til med balltreet. Hvis du har gjort dette riktig skal du hvertfall slå 400+

Edit: Det som Klaymen nevner, å treffe med tuppen av balltreet kalles en "tipper". Dette gjør at man slår litt lengre enn vanlig.