Musikk i ff

Hører du på musikken i ff eller:

  • Setter du på annen musikk

    Stemmer: 0 0,0%
  • setter du på hørselvern

    Stemmer: 0 0,0%
  • skrur du av lyden

    Stemmer: 0 0,0%
  • starter du gressklipperen utenfor så du ikke hører musikken

    Stemmer: 0 0,0%
  • Hører du på musikken

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#3
Hører selvfølgelig. All musikk fra Nobuo er genial, og jeg hører på musikken hans både utenom, og innenfor spillene.
 
#4
Mye god musikk fra FF spilla.
Spesielt: "Sephiroth, Sephiroth" greia.

Terras theme er også fin.
 
C

Crizpy

Gjest
#6
Opprinnelig skrevet av Alucard@15.06.2004, 09.19
Mye god musikk fra FF spilla.
Spesielt: "Sephiroth, Sephiroth" greia.

Terras theme er også fin.
One winged angel?

Jepp, det er en av mange slagere fra FFVII.
Liker også Jenova absolute..
For å ikke snakke om bossmusikken, som er den beste i FF etter FFVI
 
#8
FF spilla er de spilla med best musikk uten tvil. Du må nå være merkelig, hvis du synes den er så dårlig at du må skrue på noe annet. og forresten har du laget de mest idiotiske alternativene jeg har sett på lenge. gressklipperen du liksom. HA-HA, fucktard.
 
#10
Musikken er god i mange av spillene, og grei nok på andre. Noen steder er musikken litt irriterende, men det får man jo leve med. Av og til er musikken genial, som f.eks. overnevnte One Winged Angel, Terra`s theme, bossmusikken i flere av spilla, (tenker da spesielt på kampmusikken når man tar Seymour siste gang, mot Zeromus, Kefka, og spesielt den vanlige bossmusikken i FF VII), osv...

FF spilla er de spilla med best musikk uten tvil. Du må nå være merkelig, hvis du synes den er så dårlig at du må skrue på noe annet. og forresten har du laget de mest idiotiske alternativene jeg har sett på lenge.
Ja, du kunna godt hatt en avstemning som f.eks. "hvor godt liker du musikken i FF" med alternativer som "svært godt", "dritdårlig", "ok", and so on.
 
#12
Har en følelse av at jeg allerede nå kan se "the outcome" av denne avstemningen. :smarting:

Uansett, jeg er helt enig med Pyro. Det er musikken som skaper mye av stemningen i FF. Kunne ikke tenkt meg å banke Kefka til Metalica, eller knuse trynet på Jenovah mens jeg hørte på überkule dunk dunk techno eller syremusikk, bare for å ta noen eksempler... :kvalm:
 
#14
Opprinnelig skrevet av SNOFTE@15.06.2004, 11.38
Er dere ikke riktig kloke musikken i ff er jo drit kjedelig og er værre en britney spears.   

:rumpe:
Snofte har rett...

Uhm... Nei... >_<

Nobuo Uematsu er genial. ^_^
 
#15
Opprinnelig skrevet av SNOFTE@15.06.2004, 11.38
Er dere ikke riktig kloke musikken i ff er jo drit kjedelig og er værre en britney spears.   

:rumpe:
jaha... Vet ikke hva jeg skal si til en så konstruktiv og uigjennomtrengelig sann kommentar.. Noen som har forslag til hvordan vi skal forsvare oss mot et så bra formulert innlegg? :ehm...: [Småirritert...]
 
C

cloud_fan

Gjest
#17
Noen som har forslag til hvordan vi skal forsvare oss mot et så bra formulert innlegg?  [Småirritert...]
Jeg har! :trollmann: (gjøre deg om til en) o) Og gjøre sånn :rumpe:
Må bare si FF musikken er bra og til og med laget av Nobou!
Den er go´!
 
#18
Opprinnelig skrevet av Howie+15.06.2004, 12.28-->
<!--QuoteBegin-SNOFTE
@15.06.2004, 11.38
Er dere ikke riktig kloke musikken i ff er jo drit kjedelig og er værre en britney spears.   

:rumpe:
Hva er bra musikk da? [/b]
Metal! \m/

jaha... Vet ikke hva jeg skal si til en så konstruktiv og uigjennomtrengelig sann kommentar.. Noen som har forslag til hvordan vi skal forsvare oss mot et så bra formulert innlegg?  [Småirritert...]
Mot et så velformulert innlegg med en så høy grad av kunnskap og dybde kan vi forsvare oss ved å vise :rumpe: , og prøve å :ninja: :grine: vedkommende verbalt.