MW II vs BF2

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#42
Ja, jeg gleder meg også virkelig til BF3. Jeg er dessverre litt redd for at BF:BC2 blir litt for likt MW II, der målgruppen blir folk som spiller på konsoll og har mest lyst til å blæste litt og til nøds kan gjøre enkle teamoppgaver. Mot BC2 så prøver jeg å være pessimist, slik at det heller blir en veldig hyggelig opptur ;)
Etter det jeg forstår så er BC2 for BF3 lik som GT Prologue for GT 5, i den forstand at det er en "test/beta" før BF3 kommer om 1-3 år. Har hvertdall sett på flere forum at mange sier det er slik, men det er vel ikke bekreftet.
BF3 skal jo komme ut i år, siste jeg hørte var en beta i mars eller noe.
 
#43
BF3 skal jo komme ut i år, siste jeg hørte var en beta i mars eller noe.
Ja, har sett flere si det. Men kan ikke tro det stemmer, hvertfall ikke om BC2 salget går bra. Det er vel ikke noe mer offisielt enn at BF3 er under utvikling, som etter det jeg forstår fra andre sider, ble plukket opp på Twitter. Ellers så var vel mye av feilmeldingene rundt BF3 at en som var på besøk hos DICE trodde han så BF3 når han så BC2..? Men aner ikke, håper de ryktene om at BF3 skal komme i beta til våren og fullverson ved høst/jul 2010 stemmer... :)
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#44
At Bad Company 2 er en "beta" for BF3 er jo bare piss. Det er et fullstendig spill med story og stemmeskuespill og greier. Det er mulig at den sikter seg inn på et litt mer CoDete publikum ja, mens BF3 blir saliggjøringen for de gamle PC-puristene.

Om noe så er BF 1943 "betaen", for det er den som har prøvd ut de mest radikale endringene i formelen. Bad Company 2 bygger nok på de erfaringene de har gjort der, og det føler jeg selv er en god ting. 'Cause the shit owns. Et hakk opp kompleksitetsstigen, men likevel trygt plassert i konsoll/casual-land. Det verste er at jeg likte PS3-demoen så godt at jeg tror jeg ender opp med å kjøpe det der heller enn på PC.
 
#48
Har nå de siste dagene kun spilt BC2 demoen.
Tror nok det ikke blir noe mer MWII på meg...
MWII har litt bedre grafikk, og litt bedre flyt til tider, men det er ikke så stor forskjell at det har noe å si. Ellers er BC2 bedre på alle punkter, og utrolig mye mer morsomt å spille. Gøy å endelig måtte beregne kuledropp, kjøre teams for å ta over steder, kunne ligge skjult og snipe 3-4 stk osv osv... Me like!