Nå med dun på overleppa: Resident Evil 6

#22
Utifra det vi har sett er det Leon som er akkompagnert av en ung vakker dame med skytevåpen, seaux I don't think seaux
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#25
Håper hun blonde dama er Sherry
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#26
Så ganske kult ut, men jeg har aldri spilt RE-spillene noe særlig bortsett fra de på PS1 i min spede barndom så jeg får se om jeg gidder.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#27
Håper hun blonde dama er Sherry
Ashley?

Tror nok dette her blir bra saker, selv om femmern skuffa litt. Har lite i mot at de Gears-er opp combaten litt så lenge ikke hele spillet blir knee-high-walls og konstant arenafighting. Ellers synes jeg faktisk grafikken på flere steder i trailern var overraskende rough til å være NT-Capcom, dog det er jo fortsatt et stykke til release...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#29
Har ikke sjekka no trailerings, men Resident Evil 5 var beinfett så jeg har få protester. RE4 var verken survival, horror eller skummelt (etter første brett iallfall) og det likte vel alle på kloden så jeg ser ikke helt hvor sutringa kommer fra.

Edit: Okay så videoen nå, dæsken det så artig ut. Har trua på at Capcom fikser biffen etter at RE5 var såpass bra.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#30
Har ikke sjekka no trailerings, men Resident Evil 5 var beinfett så jeg har fått proteser.
Hilsen synsfeltet mitt. Jeg var på vei å gi deg en like for dagens pun (he he bein lissom), men så leste jeg det desverre riktig (og ble litt skuffa).
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#31
Kjenner at jeg... fortsatt ikke bryr meg om denne serien. Hva er galt med meg?
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#33
Nå vet ikke jeg hvor mye :cred: gametrailers sine popblocks har, men de har ivaffel en på re6 nå.

Fikk påpekt et par objektive konkrete ting jeg ikke la merke til før, men går mest i "this shot has 4 characters in it FOUR PLAYER COOP????!?!?!" osv.
 
#34
Jaja. Har enda til gode å prøve 4-player coop i Gears 3, kanskje det hadde gjort spelet litt artigere. Men dette blir bra, har ikkje spelt Resi5 på svært lenge, pga vil spele co-op. Så jau, eg er med anytime! Lager tråd på sosial speling, eg vettu.
 
#35
5 var en kortere versjon av 4 med mindre variasjon og oppfinnsomhet. Litt tightere pacing, men det hadde ikke så mye å si når jeg kjente igjen så og si alle scenarioene fra 4 til tross for den pene nye innpakningen. Det var et bra spill, men som en av de som runda 4 sju eller åtte ganer så satt jeg bare igjen med "Hva var det som tok så lang tid?" i hodet da jeg hadde runda det.

Av 6 vil jeg ha samme "dette-har-jeg-aldri-sett-før"-følelse som jeg fikk av 4.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#36
Bare jeg som syntes Resident Evil 4 tapte seg stort rundt halvveismerket, altså?

Uansett, RE4 var jo en av inspirasjonene bak Gears of War, passende at RE6 nå lar seg inspirere av den serien igjen.
 

Lodin

Der Waaaah
#38
Yeti, fra man skulle redde hu jenta eller fra man skulle redde hu jenta?

Og Vanquish eide, ikke lov å si no vondt om det. Jeg likte det ikke mye, men jeg ser hva det ville.
 
#39
Bare jeg som syntes Resident Evil 4 tapte seg stort rundt halvveismerket, altså?
Det tapte seg sekundet etter Ashley åpnet kjeften.
Likte selv landsbyene best. Synes også å huske at labben og kloakken var ganske bra. Slottet var kjipest og hadde nok gjort seg bedre i spillet RE4 skulle være.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#39
Jeg har kjøpt re4 3 ganger og prøvd å sette meg inn i det mer enn jeg kan huske, men klarer ikke :penga:
Haters gonna hate, men jeg synes re5 er et bedre actionspill enn re4 er et grøsserspill.
Sånn objektivt, altså.