Når kommer mgs3?

Opprinnelig skrevet av Tha_Daywalker@28.01.2005, 08.53
Hei Hei...

Jeg har runna MGS3 på NTSC maskinen nå for andre gang, men skal kjøpe meg den japanske versjonen på japansk maskin isteden...

Selge derfor både amerikansk maskin med strømomformer og MGS3 på QXL nå.
170033​
Link? mulig jeg vil kjøpe den. Hvor mye skal du ha? Er det vanlig eller "tynn"?

Det kunne ikke passe bedre enn 4. mars. Jeg gleder meg så sinnsykt til det kommer. Å jeg er stolt av meg selv for tiden også siden jeg faktisk ikke vet NOE om spillet annet enn at det foregår på 60 tallet i jungelen. :D
Jeg har BARE overraskelser i vente HAHAHAHA

Begynner å bli så forpult lei av at USA får alle de leet spilla lenge før oss i EU. Forbanna horer. Jeg hater verden.

Det måtte ut.

Jeg har forhåndsbestilt MGS3. Så om 18 dager har jeg det i posten :totomleropp:

Jeg gleder meg nesten ubeskrivelig til dette spillet! Det blir så rått. Nok en gang skal jeg få snike meg rundt, uviten om hvor neste del av plottet tar meg. Akkuratt som når jeg spilte MGS for første gang

Når jeg kjøpte 2'ern hadde jeg ikke klart å holde meg fra å lese masse om folka i spillet og en hel del spoilere. Det var drit....

MEN DETTE BLIR BRA =D

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jeg har klart å ikke se trailere, lese bioer eller gå på noen spoiler emner om MGS3 (Damn, I'm good), så er historien like bra og spennendes som i MGS1, men ikke for fjernt, som i MGS2?

Absolutt mere jordnært som i eneren, du får i tillegg en ganske god oppsumering på slutten av spillet, der du får vite svaret på alle spørsmålene.

Opprinnelig skrevet av Griever@09.02.2005, 11.05
Jeg har forhåndsbestilt MGS3. Så om 18 dager har jeg det i posten  :totomleropp:

174999​
Hvor bestilte du fra?

Gleder meg til spillet jeg og. Bestilte det på søndag. :D

Opprinnelig skrevet av Klaymen@09.02.2005, 17.07
Syntes ikke historien i MGS var jordnær heller jeg men...
175110​

Jaja, det er ganske lite jordnær den også, men ihvertfall mye bedre enn 2ern der du blir matet med masse kvasifilosofiske greier som får dagens konspirasjons teorier til å se ut som en vanlig butikktur.

I OPS2UK magazinet som kommer i slutten av fenruar følger det med MGS3 demoen (bare en uke før fullversjonen lanseres great game Konami)

Anbefaler å skaffe demoen, slik at dere lærer de nye gameplay elementene og ikke trenger å tenke på det når spillet kommer. Angrer meg egentlig litt på at jeg ikke spilte demoen først. Trodde det ville bli best sånn, men nei.

Ikke at det er så veldig avansert, men CQC f.eks krever at man prøver og feiler litt før det sitter, og det er greit å kunne det fra begynnelsen.

SHDR

Gullmedlem
Jeg har spilt i omtrent to timer nå, eller la meg revidere: jeg har SETT PÅ CUTSCENES i to timer nå. Historien er, som tidligere, komplett på bærtur. Allerede i løpet av selve spillets første fem minutter blir du introdusert til et knippe villmenn som ville fått homo-vampyren fra Sons of Liberty til å stikke tissen der den hører hjemme, og løpt til mor over vannet.

Ble skuffet der jeg også, men ikke gi opp spillet enda. Det blir bedre. Jeg synes ihvertfall storyen og karakterene er mye bedre enn i MGS2, selv om det kan bli litt overnaturlig. Og det blir mer gameplay og mindre story etterhvert.

forhåndsbestilte det fra spiderman i dag (flere som har gjort det, så at Pål etteller annnet også hadde gjort det)