Når kommer mgs3?

#61
Opprinnelig skrevet av ak74u@01.03.2005, 21.33
du må piskes hardt på pungen om det ikke er en NTSC versjon eller nedlastet
183655​
Spiderman :D Har bare hatt positive erfaringer med forhåndbestillinger, har alltid fått spillet ett par dager før lanserings datoen.

Men til spillet... I Snake Eater har de lagt stor vekt på det som stor på spill esken: "Tactical Espionage Action", det hjelper ikke å bare skyte og stikke av, emn og finne ut hvor fienden er, derfor kommer search scope godt med, en gjenstand jeg aldri har brukt i de andre spillene. Har spillt i 7 timer allerede og føler at jeg ikke har kommet halveis i spillet en gang. Historien hitils har jeg syntes å være interisant. Men nå gjenstår det bare å se hva mer spillet har å by på, jeg digget den heftige shotgunen som jeg fikk ganske tidlig. Ett herlig spill!
 
#62
Aw, urettferdig. Selv om jeg har tatt telefoner og sett etter MGS3 i alle butikker i nærheten har jeg ikke vært så heldig og fått tak i det før releasen. Jaja, det er bare 2 dager igjen hvertfall, så jeg må bare smøre meg med litt mere tålmodighet og overleve de harde skoledagene.

Gleder meg så sinnsykt til å få henda mine i coveret og følelsen av at jeg eier spillet. :D Big Boss eier jo mest.
 
#63
Opprinnelig skrevet av Cloud Strife+01.03.2005, 22.38-->
<!--QuoteBegin-ak74u
@01.03.2005, 21.33
du må piskes hardt på pungen om det ikke er en NTSC versjon eller nedlastet
183655​
Spiderman :D Har bare hatt positive erfaringer med forhåndbestillinger, har alltid fått spillet ett par dager før lanserings datoen.

Men til spillet... I Snake Eater har de lagt stor vekt på det som stor på spill esken: "Tactical Espionage Action", det hjelper ikke å bare skyte og stikke av, emn og finne ut hvor fienden er, derfor kommer search scope godt med, en gjenstand jeg aldri har brukt i de andre spillene. Har spillt i 7 timer allerede og føler at jeg ikke har kommet halveis i spillet en gang. Historien hitils har jeg syntes å være interisant. Men nå gjenstår det bare å se hva mer spillet har å by på, jeg digget den heftige shotgunen som jeg fikk ganske tidlig. Ett herlig spill!
183693​
[/b]

forhåndsbetilte du på nett eller i butikk, jeg har forhånds bestilt det i butikken (oslo) kansje jeg skal ta meg en tur inn og hente det ?


EDIT 1: sitte på skolen å gjøre særemnet eller dra inn til byen og hente spillet

EDIT 2: bah jeg venter til fredag, da får jeg RGB kablen min
 

Lodin

Der Waaaah
#64
Skulle du sett, hadde helt glemt at dette har slipp på Fredag. Ja ja, skal uansett til byen da så det passer bra.

Kan forresten dette ses på som en spoiler? =D
 
#65
Så da er det offisielt at jeg kan hente det på spiderman eller ?
 

Lodin

Der Waaaah
#66
Nei, de har ikke lov til å begynne å selge det over disk før på Fredag.
Men hvis du spør pent så kan det hende du er helldig alikevel.
 
#67
takker og bukker, skal inn senere i kveld med kamerat som skal på outland


EDIT: foresten noen som har åpningstidene deres eller


EDIT: nettsiden deres såklart



EDIT: Fikk besjed om å komme igen imorgen, vel da har jeg skole til klokken fem så jeg rekker det ikke. Får hente den på fredag da har jeg også fått min nye RGB kabel også!!!!
 
#69
huuum kand det være fordi jeg er neger (eller kansje same)
 
#70
Etter den artikkelen i VG ser dette ut som min PS2 for leve enda litt lenger. MEN, er det slik at man ha Dual Shock 2 håndkontroll? Eller fungerer det med den fra den lille PSOne'n?
 
#71
burde fungere det ja, men da kan du ikke utnytte deg av trykk sensitiviteten i knappene
 
#74
Opprinnelig skrevet av karamba@03.03.2005, 13.17
Oops lå å spilte til 5 igår natt. Noe som resulterte i at jeg ikke kom meg på skolen idag
184437​

You just got "Kojima'ed"
 
#75
Kjøpte dette spillet idag og er kjempe fornøyd. Er stooor fan av serien og dette var ingen skuffelse. Tvert imot. Elsker alle de nye mulighetene og dette kommer til å spilles lenge. Konami har gjort en kjempe jobb.
Alle som skal kjøpe det snart kan glede seg. :totomleropp:
 
#76
skal hente det på spiderman imorgen, har ikke bil morgen så jeg får kost meg med manualen på bussen
 
#77
nærmer meg ferdig nå. men sparer reesten til imorgen. Siden jeg har tenkt meg på skolen imorgen:p Og da kan jeg ikke spille til halv 5 om natta
 
#79
Runna det i natt. Det er et strålende spill som holdt meg fanget fra start til slutt. Må spille gjennom det en gang til i helgen
 
#80
Opprinnelig skrevet av FreeRide@03.03.2005, 23.48
har ikke penger til mgs3 før den 15.mars :grine:
184854​

vi får sette igang en innsamlings aksjon. hva er kontonummeret ditt :p