Når kommer Ps3,Revo og 360?

Jeg fikk inntrykk av at folk syntes GC-versjonen så best ut. Grafikken var teknisk bedre på XB, men filteret gjorde sitt ...

Jeg syns ihvertfall at GC-versjonen så best ut.

Jeg tror jeg heller velger maskin utover hvilke spill som kommer til hva... Jeg syntes PS2 hadde de mest spennende og kuleste spillene, så man skal ikke se bortifra at PS3 blir mitt valg...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Agahnim@24.09.2005, 15.03
GC har et slags filter som gjør at spillene ser bedre ut. I Super Smash Bros. Melee kan man skru det av, prøv og se forskjellen. Det er derfor f.eks. Prince of Persia: Sands of Time ser best ut på GC (av konsollversjonene iallefall).
263644​
*Kremt* det filteret der er nok kun en funksjon de kodet inn i Smash Bros. Melée. :p Du tenker på soft/sharp-filteret, regner jeg med? Jeg ville tippe at det er en innhacka versjon av FSAA som HAL la inn. Har vanskelig for å tro at det er en innebygd feature i GC-hardwaren.
Og uansett kan aldri et filter øke detaljnivået i et spill - GC-en har mindre teksturminne enn Xbox (for eksempel) og det er ikke så mye å gjøre noe med.

Riku: Jaiks! Det har jeg aldri opplevd. Gjorde den noe mer enn å følge etter? Ville tippe at du kom over en aldri så liten glitch i Wind Waker der.

Riku: Jaiks! Det har jeg aldri opplevd. Gjorde den noe mer enn å følge etter? Ville tippe at du kom over en aldri så liten glitch i Wind Waker der.
263709​

Jeg har også blitt forfulgt av hai rute etter rute.

Opprinnelig skrevet av Yetipants+24.09.2005, 19.15-->
<!--QuoteBegin-Agahnim
@24.09.2005, 15.03
GC har et slags filter som gjør at spillene ser bedre ut. I Super Smash Bros. Melee kan man skru det av, prøv og se forskjellen. Det er derfor f.eks. Prince of Persia: Sands of Time ser best ut på GC (av konsollversjonene iallefall).
263644​
*Kremt* det filteret der er nok kun en funksjon de kodet inn i Smash Bros. Melée. :p Du tenker på soft/sharp-filteret, regner jeg med? Jeg ville tippe at det er en innhacka versjon av FSAA som HAL la inn. Har vanskelig for å tro at det er en innebygd feature i GC-hardwaren.
Og uansett kan aldri et filter øke detaljnivået i et spill - GC-en har mindre teksturminne enn Xbox (for eksempel) og det er ikke så mye å gjøre noe med.
263709​
[/b]
Det var et slikt filter på N64. Og mener å ha hørt at det er et slikt, dog i en mye mindre grad, på GC. Men ellers synes jeg at GC sine multikonsoll spill ofte ser for Nintendo ut. Det virker som om Nintendo stiller krav til hvor glatt og fargerikt alle spillene skal være. Spesielt Need For Speed Underground 2 som jeg tidligere nevnte.