N-n-nei..?

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Hvordan har egentlig 3D realms tjent penger siden 1995?

Lodin

Der Waaaah
:eng: De ga ut Max Payne spilla, Prey og en masse Duke Nukem ræl samt solgte en og annen av de eldre lisensene sine. Samt at de leier ut Duke til prosjekter som BALLS OF STEEL.

Kilik

Lokal moderator
Jaja, kanskje like greit. Håper koden blir public domain.

CyberK

Finner ikke på noe.
Kunne jo vært kos, men det de har er vel bygget på Unreal Engine nummer etellerannet. Så de kan vel på det meste slippe art assets og slikt uten at Epic blir grinete?

Jeg hører rykter om at det skal komme en trailer neste år, og så et skjermbilde i 2011?

Alt.SCHMERTZ NEVER more liek. lol.

Jeg har trua. Det kommer.

:(

Hadde det kommet ut for 10 år siden hadde det solgt som faen fordi de som spilte DN3D var gira på en oppfølger, mens flesteparten av gamerne i dag ikke har det samme forholdt til Duke som vi som spilte det på midten av 90-tallet har.

Novastrum

Feminist-elitist
Saken lå på forsiden av mange av verdens nettaviser (ikke data-relaterte). Så vil tro det hadde solgt en god del hvis det hadde blitt utgitt.

D

Doctor Downs

Gjest
Oh, here goes. "Best games (n)ever"-liste hos IGN før uka er over, så noen som kjøper rettighetene og lager et middelmådig spill, Perfect Dark Zero-style. Wuh!

Saken lå på forsiden av mange av verdens nettaviser (ikke data-relaterte). Så vil tro det hadde solgt en god del hvis det hadde blitt utgitt.
Joja, men mest fordi det hele har blitt en novelty-sak og ikke fordi det er oppfølgeren til et smått legendarisk spill. På for 10 år siden ville dette vært en Quake-killer (sammen med Daikatana og Klingon Honor Gard :D) men jeg ser ikke for meg at DNF ville kunne appelere til kidsa og de som er fans av originalen.

Men ja, er stygt redd for at en eller annen drittutvikler kjøper koden og gir ut noe halvhjerta drit bare for å cashe inn easy money.

På for 10 år siden ville dette vært en Quake-killer (sammen med Daikatana og Klingon Honor Gard :D)
Ja, skulle likt å se Duke4ever ved sidenav Q3, hadde vært slakt uten like. Tror det er like greit at de gir opp spillet, men hadde vært moro om noen kjøpte opp kadaveret og satt statusen til "in development" som en slags homage eller no sånt piss.

Lodin

Der Waaaah
Sånn ellers er det vel bare enda et jævla bevis på hvor vanstyrt 3D Realms er når de enda ikke har sluppet noen offisiell kommentar til "ryktene". De har tydligvis blitt tatt totalt på senga.

Bethesda som så lager Fallout 3 with BALLS OF STEEL.
Noen år senere kommer de til å frata gjenoppståtte 3D Realms resten av lisensen fordi de aldri greide å mekke en Duke mumerperger sånn som de lova.
Vet du, et massivt free-roaming Duke Nukem 3D spill i samme gata som Fallout 3 ville faktisk vært uhyre artig.