Nedlastbar Test Drive Unlimited demo (360) under E3

#1
Under E3, som er mellom 8. og 14. mai, kan du laste ned en spillbar demo til Test Drive Unlimited til Xbox 360. Dette skal bare være en liten del av de forskjellige demoene som blir tilgjengelig til Microsoft's konsoll under E3.

Demoen inneholder både online og offline del på de 40 mil lange veiene i Oahu.

På demoen til Massive Multiplayer Online bilspillet kan du kjøre fritt rundt i Oahu og møte og utfordre andre nettspillere .

Du kan velge mellom tre forskjellige biler på demoen; Ford Shelby GT500, Lotus Exige og Lamborghini Gallardo. Du har også muligheten til å velge ditt eget hus.

Kilde: TeamXbox
 
D

Deleted member 91

Gjest
#2
Oi oi oi. Uten tvil et av spillene til 360 jeg gleder meg mest til, så skal bli spennende å se om bilspill-MMO er like artig som det virker. :)
 
#3
Den demoen skal garantert lastes ned, for jeg er veldig spent på hvordan Test Drive Unlimited vil bli over Live. Jeg er ikke utrolig glad i bilspill, men jeg synes det er veldig moro å kjøre mot andre online, så jeg tror dette kan bli det perfekte bilspillet for meg om det innfrir i online-delen.
 
#5
Beklager dobbeltpost, men idag kom Atari ut med en E3 trailer fra Test Drive Unlimited. Denne viser faktisk noen in-game løp, men dog uten HUD. Videoen viser også frem litt av garasjemodusen i spillet. Fin måte å varme opp på, for demoen kommer antakeligvis allerede i morgen på MarketPlace!

Klikk her får å se.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#7
Og da er det vel min plikt å melde om at demoen, såvel som en hel del annet E3-greier, er ute til nedlastning på Xbox Live Marketplace. :) 33% på TDU-demoen nå.
 
#8
Takker for opplysning, Nicholas.

Herrejesus, nå skal jeg laste ned! =D

Edit: Oisann. Allerede 50% ferdig etter to minutter. :p
 
D

Deleted member 91

Gjest
#11
Wow. Det var litt popups her og der, samt et par flimrende teksturer (trær var vel den største synderen), men fy faen så stort og flott det er. Bilene føltes veldig okay å kjøre, mer PGR enn Burnout, men det forventet vel alle. Det er helt sinnsykt hvor mye vei du har å kjøre på. Spille mer nå.
 
#15
Så nettopp de bildene på TeamXbox forumet. Er du aktiv poster der, Mongis? I så fall; hvilket brukernavn har du der? Er medlem der selv, som znaak, men er ikke så aktiv med å poste. Leser mest.

Vent.... Hva faen er det som skjer? "The download could not be completed. Please try again later. Any points you used for this transaction have already been deducted from your balance and will not be deducted again."
Nedlastinga stoppet plutselig. Går ikke an å laste ned igjen heller. Nedlastinga går merkelig nok automatisk frem til 16%, og sekunder etter kommer den feilmeldingen frem. Faen. :angry:
 
#16
SITAT(znaak @ 08.05.2006, 19.48) 1399
Så nettopp de bildene på TeamXbox forumet. Er du aktiv poster der, Mongis? I så fall; hvilket brukernavn har du der? Er medlem der selv, som znaak, men er ikke så aktiv med å poste. Leser mest.
[/b]
Jepp, stemmer. Kaller meg Psychotic(lenge siden, kom ikke på noe annet i farten) der. Og i likhet med deg så leser jeg mest. Har bare 70 innlegg siden jeg registrerte meg der i begynnelsen av 2002.

Kan tenke meg at det er stor belastning på serverene nå, men det der hørtes snodig ut.
 
#17
Ahh, ok. Har kun rett under 50 innlegg selv.

Belastningen er nok enorm, ja. Men nå fikk jeg til å starte nedlastingen på nytt. Bare 6% ferdig til nå, så får nok ikke spilt det før i morgen tidlig. Gidder ikke sitte oppe hele natta. :ninja:

Deler noen ord fra en bruker på TeamXbox:
Originally Posted by scuzzball
I played 15 minutes. Overall I'm impressed and will definitely buy this game when it's released.

Quick rundown:

Graphics: Not too pretty to look at. Environments are okay. Ambient traffic looks not very good. The licensed cars all look great though. Despite not being entirely beautiful, I'll still give the overall look of the game a thumbs up. Hawaii is very nice to drive through and there is tons of ambient traffic on the road, making it much more immersive than something like NFS:MW, where you just don't see much traffic.

Everything else is great.

Control is very good. The cars feel weighty and there's nothing finnicky. Countersteer and braking are required. Very easy to come to grips with and seems like it will provide plenty to sink your teeth into as you progress.

Sound design is pretty good. Cars sound really great. You can hear the po-po talking on their radios just like NFS:MW. Although whereas in NFS the cop chatter is done very well, not so much here. Seems like they arsed their way through it instead of doing their homework.

My favorite thing about the game is the design. I love the fact that I can instantly jump to anywhere on the map with no loading. I like that I can jump to events from the map or drive to them, just like NFS. Aside from events, you can challenge other racers you find on the roads. I don't understand the cop thing yet so I won't comment on how all that works.

Overall, it's an average looking game with good control and a great concept. Must buy for a racing nut like me.
 
#18
Nå har jeg spilt rundt 15 minutter av Test Drive Unlimited og jeg må si jeg er mektig imponert over grafikken. Alt i spillet ser pent ut og syns-rekkvidden er utrolig. Man får "bare" tilgang til 40 miles med vei og bare dette føles enormt. Har kun besøkt en 1/10 av den lille biten vi får prøve i demoen og demoen igjen er kun 1/10 av den reele størrelsen.

Helt fantastisk. Gleder meg til å teste mer i morgen. ;)
 
#20
Utsettelsen bryr jeg meg egentlig ikke så mye om. Vi har jo Dead Rising, Gears Of War m.m. i vente. Synes bare det er bra at de får finjustert det helt før utgivelse.

Flotte bilder.