Nedlastbart innhold til Crackdown

D

Deleted member 91

Gjest
#1
TeamXbox melder at nedlastbart innhold drar nær. Artikkelen inneholder fem sider med info om hver eneste lille nedlastbar tidbit, og det avsløres at det slippes to pakker til Crackdown: En gratispakke (Free-for-All), og en du må gi grunker for (Gettin' Busy), i tillegg til generelle justeringer på hovedspillet - mulighet for å omstarte gjengene og bossene i spillet, for eksempel. Det er enkelt og greit jævlig mye fett, alt fra haugevis av nye kjøretøy, race-moduser, våpen, juksekoder, og mye annet. Et annet snasent aspekt er i tilllegg det at karen som hoster serverens nedlastbare pakker gjelder, så hvis du ikke vil betale for Gettin' Busy-pakka, kan du bare slenge deg på en venn som har den. Såvidt jeg kan se står det ingen spesifikk dato for når pakka slippes, men det kan ikke være så fryktelig lenge til.
 
#2
Imponerende mye nytt, kudos til utviklerne! Gleder meg, men har ikke bestemt meg for om jeg gidder å bruke de 800 pengene på betalingspakken enda. Men det frister. Oppdateringene vil forresten gi muligheten til å tjene 350 nye GamerScore-poeng, totalt 1250.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Haw! 800 microsoftbux betaler jeg glatt for tillegg til et så artig spill. Har ikke spilt Crackdown på lenge, men da jeg fikk det spilte jeg hver dag i tre uker, omtrent. Satser på at jeg får en god unnskyldning til å sope sammen resten av prestasjonene nå. :D
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#6
SITAT
Easier Orb Hunting: Imagine how great it would be if when searching for the last remaining hidden agility orbs the audio range on each of them got wider as fewer remained; well imagine no longer. Audio ”ping” range is now gradually increased when searching for the last 50 percent of hidden orbs, and 20 percent of agility orbs. [/b]
Takk gud! Endelig er det håp om å samle alle. Har veldig få igjen på hidden og agility så det kom godt med.
 
#7
Oooooh, så utrolig kult dette blir! Tror denne oppdateringen vil gi et allerede fantastisk morsomt spill mange flere timer med underholdningsverdi, spesielt når man blir ennå sterkere og raskere.
Noe av det første jeg må teste, blir å bruke harpunen til å skyte en stige av mennesker oppover Wangs tårn, så får jeg endelig tatt jævelen.

<strike>Gikk jeg glipp av noe, eller er det ikke satt noen dato enda?</strike>
 

K999

Keystone State Of Mind
#8
Som Yetipants sa, en unnskyldning for å gidde å gjøre ferdig mer på spillet.
Betaler også lett 800ms points for dette, et så kult spill har jeg ikke funnet på lenge.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Det med at det skulle komme "i dag" var altså løgn, eller hur? Kjipt. Major Nelson påstår det kommer "i løpet av neste uke"... Ikke det at jeg skal skrike opp om det, men jeg vil spille mer Crackdown med nye, fine ting, for pokker. :(

Edit: Som plaster på såret har det kommet en demo av BlackSite: Area 51, da. Kan være verdt å sjekke ut.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
Du må kjøpe for å tjene dem, ja; grunnen er at de er knyttet opp mot innholdet i Getting Busy-pakka.

Sånn ellers: LASTE NED. NÅ. :D

Næmmen i faen! "The content you have downloaded is either invalid or corrupt. Press A to play Crackdown with this content disabled." :argh:

Får prøve å slette det fra disken og laste ned på nytt. Dette holder ikke en meter.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
Der funka det! Måtte tømme cachen på 360-en (noe som også sletter alle Title Updates), og så laste ned oppdateringa til Crackdown på nytt. Jævla irriterende, men det funker iallfall. :p
 
#18
Hmm, så det ble den 11/05 i stede.
Typisk at den kom ut akkurat når jeg var på trening, da jeg satt oppe flere timer i natt samt en del i dag tidlig og skjekket innom flere spillforumet gjevnlig. Og attpåtil nektet maskinen å ta imot signal fra kontrollen i flere minutter..

Men er det så bra som forventet? Mange som har problemer? Laster ned nå. :)

EDIT:
Hmm, litt skuffet egentlig. Var ikke så veldig stor forskjell i vanlig spillmodus. Hadde trodd buggien ville kunne kjøre mye lenger opp vegger ol. men ble skuffet der. De nye våpnene er morsomme. Stiftet fire folk fast på bilen, og tok en liten kjøretur, men de datt av etterhvert.
Dessuten ser det ut til at de har fjernet muligheten for dobblethopp, noe som irriterer meg noe helt utrolig.
Jukse-modusen var ganske morsom, og sikkert mye bedre hvis man spiller to stykker.