Need for Speed.vs.Midnight club

Hvilket spill er best?

  • Midnight Club?

    Stemmer: 0 0,0%
  • Need For Speed: Underground?

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#1
Vanskelig valg, men selv går jeg for Need For Speed. Det er liksom mye mer realistisk, iom. at man kan bygge bilene selv og greier og greier.. :svette:
 
#3
Need For Speed realistisk? Hva er realistisk med det? Avstengte baner i noe som liksom skal være ulovlig street-racing... ikke realistisk.

Uansett, Midnight Club II var langt bedre. Det synes hvertfall jeg. Muligheten til å kjøre fritt rundt er selvsagt det som gjør det så mye bedre. Pluss motorsykkel og "jet-car".
 
#5
Jeg stemte NFSU, fordi jeg liker ikke Midnight Club så godt. NFSU er ikke akkurat noe praktspill heller, men det er bedre en Midnight Club etter min mening. :)
 
#6
Hvet det virker litt ureallistisk med lukkede gater, men midnight club er ikke bedre. Håper jo over byggninger i L.A,Tokyo og Paris. Virker litt overdrevet spør du meg :confused:
 
#7
NFSU er garantert det beste av dem, og jeg tror ikke det er å håpe over bygninger, men å hoppe over bygninger.
Du som har skrevet rett i signaturen å alt :(
 
F

Fanta Boy

Gjest
#9
Opprinnelig skrevet av Shadar@23.06.2004, 00.55
Jeg synes F-Zero GX er best av de to uansett, og at alle Need For Speed-spillene etter NFS2 har vært meget lusne.

Såh!
¨Riktig Så riktig. Ellers tar jo mario kart knekken på NFS og MC. :kul:
 
#10
Jeg er egnetlig ikke så glad i noen av disse spillene, men hvis jeg skulle velge så må det bli NFSU. Valget baserer jeg på at MCSR2 føles ikke så veldig gjenomført, men jeg mener ikke at NFSU er så mye bedre. Oppgraderings systemet på NFSU er alt for linært det samme er spilet generelt. Man skulle egentlig tro det at MCSR2 ikke ville være så linært, men det er det. Hadde de kanskje utnyttet seg av det at man kan kjøre fritt litt bedre kunne jeg kanskje ha likt det!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#12
Midnight Club II er det eneste av de to jeg har, så jeg stemte på det, men ikke bare pga. det. Jeg syns at ideen med en åpen by istedet for lukkete baner er mye bedre, og det er dessuten mer interessante baner i det hele tatt. Midnight Club er uhyre vanskelig, for vanskelig, ville jeg si. Need For Speed har jo offisielle biler, noe det tjener på. Dessuten, du kan bygge bilen din mye friere enn du kan i MCII, der du ikke kan customize bilen i det hele tatt. :p
 
#14
Jeg synes F-Zero GX er best av de to uansett, og at alle Need For Speed-spillene etter NFS2 har vært meget lusne.

Såh!


¨Riktig Så riktig. Ellers tar jo mario kart knekken på NFS og MC.


Herregud! Mario kart... Kan jo nesten ikke kalle det et bilspill. Er jo mer banan og skjell kasting en bil kjøring.
 
#15
Jeg stemte på NFSU, hurricane har allerede tatt seg av forklaringen min.


lol på dere!