Nemesis vs. andre tøffe muterte tøffinger!

#1
Jeg synes Nemesis er tøffest av alle........ Han overgår alle...

Litt tragisk emne, men jeg så nettopp resident evil - apocalypse og der er han veldig tøff..


Er det noen som måler seg med han?
 
#3
Opprinnelig skrevet av Bad Mongo@04.11.2004, 23.23
Bee Bop & Rock Steady fra turtles?
130210​
synes ikke det altså..

men nå er jo jeg stor fan av nemesis da
 
Y

Yeah

Gjest
#4
Opprinnelig skrevet av Bad Mongo@04.11.2004, 22.23
Bee Bop & Rock Steady fra turtles?
130210​

ååå, gutta er geniale! elsker turtles.

resident evil-apocalypse er forresten en skikkelig møkkafilm.
 

Lodin

Der Waaaah
#5
Colossus er min favoritt X-man så jeg velger å tro at han lett tar ut Nemisis. De er omtrent like store, men bare en er armert med et ytre lag stål.
 
#7
Hehe, turtles ruler. Digga det når jeg var liten, men tror Nemisis måtte ha herja over alle.
 
#8
Jeg vil si at Spawn er den ultimate... Han drepte jo djevelen:) Og han kan ikke dø.. Siden han allerede er dødø.. også har han en syk kappe som lever... Spawn hadde tatt ut Colossus lett og Nemesis på et blunk..
 

Lodin

Der Waaaah
#10
Såvidt jeg vet er hverken Rambo, Spawn eller telepatiske gigastråler fra universet regnet som mutanter og deres svar blir dermed ignorert. God kveld!
 
#12
Vel... Spawn er da litt mutert? Han er jo fortsatt levende og han har grønt blod.. Så MUTANT!!! :p Thor banker alle!!! Thor er stor!! Altså Marvel Thor...

Edit: Han er vel bare en superhelt kanskje:sukk: FAEN!!
 

Lokkeman

Lokker DINE barn
#13
Opprinnelig skrevet av Vampire_man@18.11.2004, 12.23
Og jeg hadde tatt alle sammen med telepatiske gigastråler fra universet! =D
137118​
visdomsord fra vampyrgutten. alle vet at nartuo pwner alt lzm

SPLINTER ER BEST!!
 

Lodin

Der Waaaah
#14
Opprinnelig skrevet av The Creature@18.11.2004, 18.06
Vel... Spawn er da litt mutert? Han er jo fortsatt levende og han har grønt blod.. Så MUTANT!!! :p Thor banker alle!!! Thor er stor!! Altså Marvel Thor...

Edit: Han er vel bare en superhelt kanskje:sukk: FAEN!!
137292​
Hverken Tor eller Spawn er mutanter. Tor får kreftene sine fra hammeren og de er kun midlertidige og Spawn dævva og ble omgjort til en demon.
 
#15
Da kan jeg med stor glede presenter prisen for best mutert skapning, vinneren er.........(trommevirvel)........Ogre! yeay hurray! :p
 
#18
He? Hva snakker du om nå da? Jeg påpekte bare den tøffeste mutanten...

Den historien i filmen er forresten helt dust, og er ikke noe ordentlig Marvel.
 
#19
Du har et poeng, jeg har lest Marvel i noen år nå og jeg ble skikkelig skuffa når jeg så Hulken på kino! :tommelned: