Neptune's Pride II - Tritons of fun

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#1


Jepp, da har folk meldt seg på og nå kan spillet komme i gang etter hvert.

Så, det man må gjøre for å bli med:
  1. Registrer en konto på Iron Helmets nettsider. Du trenger en Google-konto for å bli med, men det er free gratis.
  2. Post i tråden og si fra hvilken konto du skal spille med, sånn at jeg får invitert deg. Lololol, ække sånn det funker, klikk deg inn på linken litt lenger ned.
  3. Se noen videoer eller les manualen eller noe sånn at du veit litt om hva i helvete du holder på med.
  4. Det er det hele.
I tilfelle noen skulle lure, så er dette våre heldige deltakere (Forumnavn - spillernavn):
  • Yetipants - Fetthesten
  • kakarlsen - kak
  • demake - ???
  • SirkusMartin - Snus Kjerra
  • Aslak - Ludvig
  • Tomas - Lars Li
  • Alyosha - Alyosha
  • Drauden - Duke of Bobbington
Er du med og spiller? Logg deg inn her!
Passord: spillegaldottennobeibi

Status: SPILLET ER I GANG!

Regler:
  • No Formal Alliances (dette er heller ikke implementert i spillet ennå, betyr ikke dermed at man ikke kan alliere seg uformelt)
  • Real Time
  • Normal Speed (1 pay/24hr, dvs. at ressurser utbetales en gang i døgnet)
  • 32 Stars Per Player (Large)
  • Starting Distance Far
  • Resources Standard
  • Starting Stars 6
  • Starting Cash $500
  • Starting Ships: 10 Ships at Each Star
  • Starting Infrastructure: 5 Economy, 5 Industry, 1 Science
  • Development Cost: Standard Ec/Ind/Sci
  • Alt av tech og research costs er standard
Logg
Jepp, vi satser på å gjenta suksessen med en herlig og altoppslukende logg fra spillet. For de uinnvidde: Logg skriver man ved å først gjøre noe i spillet og/eller tenke over hva man skal gjøre videre og/eller har gjort, og så skriver man det. Gå berserk. Etter hvert kan vi sikkert få egne fora til loggene, men inntil videre oppfordres spillerne til å holde egne logger på hver sin datapese eller nettbrett eller tilsvarende. Hvor ofte skal du skrive logg? Æh, så ofte du klarer. Helst en gang i uka, ellers blir det fort mye å ta hver gang.

Kart

 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#5
Jeg er kak. Aner ikke hvordan regler osv. Forholder meg i samme posisjon som riffen ved forrige Solium.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Fresht nok. Jeg er med på tanken om at vi starter langt unna hverandre, og at vi klinker til med en Large-galakse. Default på resten. You dig?

Edit: Bare for at det ikke skal være noe å lure på...

  • No Formal Alliances (dette er heller ikke implementert i spillet ennå, betyr ikke dermed at man ikke kan alliere seg uformelt)
  • Real Time
  • Normal Speed (1 pay/24hr, dvs. at ressurser utbetales en gang i døgnet)
  • 32 Stars Per Player (Large)
  • Starting Distance Far
  • Resources Standard
  • Starting Stars 6
  • Starting Cash $500
  • Starting Ships: 10 Ships at Each Star
  • Starting Infrastructure: 5 Economy, 5 Industry, 1 Science
  • Development Cost: Standard Ec/Ind/Sci
  • Alt av tech og research costs er standard
Hvis du lurer på hva noe av dette betyr: Sjekk opplæringsgreiene her. Alt er videoer, noe jeg virkelig misliker, men vi holder nok ut.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#7
Dette er noe jeg meldte meg for seint på, men vil følge tett. Håper på at det blir såpass at spillet fungerer som spenningens Krøsus' Krukke

Dvs; kjør på med logger, la oss vite hva som skjer.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#9
FilipMauricio / Filip.Maucio snabela gmail.com
 
#11
Fyfaen, det her høres bare helt grusomt ut. Ikke faen om jeg hopper på noe sånt midt i eksamensperioden.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#12
For sent nå, eller kan jeg også være med??
Edit: Nooooope, åtte spillere visst.
Har sagt ifra til Yetipants du kan få min plass om du ønsker.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Okay, har vi da minus en latinosjarmør og pluss en ukrainsk sangerinne?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
Ingen innvendinger på reglene? For da bare snur jeg denna morrapuler'n ut, liksom.

Edit: Sånn, da er morrapuler'n snudd ut. Som i, spillet er starta. Det var visst ikke mulig å invitere folk likevel, så ell o ell liksom. Dermed: Dere må selv bli med.

Klikk dere inn på spillet jeg har valgt å kalle Galaksegal her. Passord er så klart påslått, og det passordet er spillegaldottennobeibi fordi det er et bra passord. Problemer? Spørsmål? Sei ifrå.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#17
Bare gjør det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#18
Bare gjorde det. Oppdaterte førsteinnlegg med litt innfåh.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#19
Faen, skjer det der i custom games også? Det at man starter senere gir liksom pengebonus? Enormt neger.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#20
Øh, hæ, hva? Hva da skjer? Spillet står på pause fram til alle er med, så akkurat nå skjer det ganske nøyaktig jack shit.