Neptune's Pride II - Tritons of fun

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#41
Jeg tipper demake vinner denne.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#42
Det blir logg-underforum ja? Tipper ingen gidder å lese loggene om de blir posta som veggavtekster til slutt som sist.
 

demake

Seksuelt godteri
#47
Jævlig digg at folk har tre ganger så mange stjerner som meg allerede. HORER!!!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#48
Dette spillet er allerede dypt engasjerende, og offisielt noe som eier.

inb4 jeg fremtidig raeg-quitter og lyser det i bann.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#49
Jævlig digg at folk har tre ganger så mange stjerner som meg allerede. HORER!!!
Sier han som har 4 i Science.

Nei, men det er jo åpenbart at noen hadde et utgangspunkt som gjorde det lettere/lurere/mer fordelaktig å græbbe masse stjerner umiddelbart. Kunne sagt litt om hvordan jeg har tenkt og hva jeg skal framover men ÆHÆHÆ.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#51
Jeg KUNNE ha mekka eget loggforum og sånt, da. Men myndighetene gir meg ikke rettighetene mine.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#52
Siden TRYGGVE ER SÅ TREIG FY FAEN NY RUNDE ELR så poaster jeg et stjernekart. Her kan man se, da, at Bob og Chris ikke veit hva de driver med (yetips: Målet med spillet er å ha flest stjerner). Ellers sliter kak i midten, og alle andre ser ut til å breie seg forsiktig ut rundt sentralstjernene sine.

 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#54
PS ser ikke ut som om den «far»-settinga gjorde noe særlig, Tryggve. Med mindre alternativet er å begynne oppi trynen på hverandre.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#55
For allmuens opplysning: Her er utgangspunktet. Demake ble ikke med, siden han ikke var med da jeg tok dette, men hans situasjon er identisk den på Martins bilde.

fig 1.png
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#56
:eng: Utgangspunktet er i første innlegget.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#58
Jaggu, vi er i gang! Forslag til dere som er med og spiller: Sleng dere innom i løpet av dagen. Det er lurt.

Ja, og sjekk ut førstepost, folkens.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#59
Faen drit dere ut'a, kart hver kveld ER PLANEN DET ER JEG SOM STYRER SKUTA HER FAEN. :argh:

Men, ja. Skal plage Buggz sånn at enten jeg får lov til å mekke forum, eller at han gjør det. Jeg veit hva jeg ville valgt, iallfall.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#60
Har allerede pratet med Agra om det, tar det bare ikke mens jeg er på jobb. Mas mer i kveld.