Neptune's Pride II - Tritons of fun

demake

Seksuelt godteri
Jeg må lese logger nå. Buggz. Buggz?!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
En dårlig andreplass til meg, gratulerer til kak med en taktikk som utmanøvrerte oss alle. Jeg velger å legge skylda for tapet mitt på Tomas og Demake, som ikke på langt nær gjorde nok motstand mot kakNEEEEIDA det var min skyld. Gå rett fra en krig til den neste, det var kanskje ikke så lurt.

Uansett, takk for kampen, det var moro og utmattende.

Edit: Rundens kakerlakkpris (i positiv forstand) går til Aslak som utrolig nok fortsatt var i live da spillet var over. Hvis metaforen min fra et par uker tilbake stemte, må det ha vært en ubeskrivelig ubehagelig periode.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.


Først av alt vil jeg skylde på meg selv som ikke utraderte Demake tidlig nok, men jeg vil også skylde på Fetthest som drepte alle skipa mine over en uke sånn at Kak bare kunne waltze inn. La oss heller ikke glemme Alyosha som safer det med en tredjeplass, og selvfølgelig Demake som avbrøt krigen min med Kak og fikk meg til å sloss på to fronter. Jeg hater dere like mye alle sammen.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Bare jeg som laga flere tråder ja. Usikker på om jeg er den eneste ryddige eller bare den mest spammete.
 

demake

Seksuelt godteri
Du hadde i allefall de beste trådene. Brofistene satt løst for å si det sånn.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Først av alt vil jeg skylde på meg selv som ikke utraderte Demake tidlig nok, men jeg vil også skylde på Fetthest som drepte alle skipa mine over en uke sånn at Kak bare kunne waltze inn.
Ja, snu det på hodet du, Tomas. Det er ikke jeg som må leve med vissheten om at galaksen lever under kaks jernhånd fordi en viss rosa general ikke klarte å legge seg ned og daue da han skulle.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vil bare påpeke at kak til og med juger i loggtråden sin. Fetthestianerne i saltgruve 476905-B kommer til å registrere en offisiell klage så fort dødsstraffen for klaging blir opphevet.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Atte hæ?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Den der provokasjonen og krigshissinga du påpekte...? Joa, den kom jo fordi du først sa du skulle gå vestover og så gikk sørover.

Samma det, hvem er med på ny runde? Jeg har betalt for detta her og skal ha valuta for spenna. Kak er spesielt velkommen til å være med.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Men det var jo ikke mer igjen i vest!

Edit: Være med på ny runde hvor alle vil gå etter meg fra første stund? Dessuten tror jeg ikke hverdagen min takler det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Jeg er med på en ny runde! Jeg har fulgt med på spillet deres og også spilt selv mot fremmede. Dere er riktignok også fremmede, men ja. Anser meg selv som litt av en ekspert, ettersom jeg har vunnet 50% av spillene mine.
 
Var utrolig gøy å lese alles logger! Likte at jeg faktisk klarte å gjøre mange paranoide, og tredjeplass er ikke ille! Takk for spillet alle sammen!! Lurer på hva som hadde hendt om jeg og Yetipants hadde slått til mot kak mye tidligere ... For eksempel mens Lars Li fortsatt hadde en sjanse. Vi hadde muligens ennå holdt på. Trøster meg med at vi alle sikkert vant i hvert vårt parallelle univers, og at planene imperiet mitt hadde for universet ikke var spesielt greie likevel!
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg er gjerne med på en runde til, er sulten på revansje! Gøy å lese at Tomas var såpass nervøs for meg så lenge, da gjorde jeg jo noe riktig. Sånn rent bortsett fra å stole på feil folk (ikke at Aslak ikke tilsynelatende var en hårsbredd unna å bækkstæbbe meg også).
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg vil, men bør nok ikke akkurat nå i disse eksamenstider. Ser frem til å lese logger dog.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, det. Hvordan gjør vi det? Jeg tenker iallfall at vi venter en liten stund, sånn at The Thing kan gå sin gang. Og... logger, yay or nay? Dere kan tenke dere litt om, så mekker jeg invitasjonstråd når det nærmer seg. PS jeg får vel også nevne at det er en viss sjanse for at jeg blir mer opptatt med babypass enn med Neptune's Pride denne gang. På den annen side trenger jeg jo også noe å koble av med.