Neptune's Pride II - Tritons of fun

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Vent; dere forventer takketale? I ubestemt rekkefølge:

Drdn: Viste tidlige svakhetstegn. Prøvde å plotte, men ble selv et offer. Noen ganger er det bare ikke annet å gjøre enn å la seg bli voldtatt.

Martin: Jeg trodde du kunne dette spillet? Amatør!

Aslak: Ditche pga. eksamen? Ikke godkjent, men takk for heads-upen, sånn at jeg fikk kapret stjerner.

Demake: Bra plan, men latterlig dårlig timing.

Alyosha: Forferdelig propaganda i starten. Så ble det bare passivmodus i tre uker. Litt svakt egentlig.

Tomas: Om du hadde ventet et par dager med å angripe meg, hadde jeg og Fetthest vært opptatt med å innvadere Alyosha. Uflaks! PS: At du laga masse bråk de siste dagene var bare til min fordel. Takker for det.

Fetthest: Hadde aldri vunnet uten hans hjelp. En stor takk.

Sånn generelt da, så tror jeg hovedgrunnen til at dette her gikk vegen var at jeg ikke skrudde noen i pompen på egen hånd. Vel, drdn da, men han teller ikke. Lå massivt på etterskudd pga. at jeg hadde lavest science, og alle andre hadde byttet seg i mellom, sånn at da jeg hadde forsket ferdig min første tech var jeg egentlig smalhans. "Samarbeidet" med Alyosha og Fetthest var det som reddet meg.

Jeg brente ingen broer og tråkket egentlig ingen på tærne før jeg raida ca. alle stjernene til Tomas uten at Fetthest rakk å reagere. Viser bare hvor langt man kan komme med godhet og ærlighet!

PS: Dette var kjempegøy, men det er ikke bra for alle andre gjøremål i hverdagen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Joa, jeg er tilbake på denne vogna om dagen (blir myyye mer casual play nå pga. babby men jeg logga akkurat inn for å føkke opp den ene flåta til Shdr fårråsiresånn), og til dere som sutra over at man ikke kunne legge fra seg skip på stjerner man ikke hadde erobra ennå: Nå kan man det. Experimentation er også overhalt, nå har du 1/12 sjanse i timen til å få X*48 research på en random tech hvor X er level i Experimentation. Har holdt meg godt på tech-kjøret selv uten allierte med bra tech, bare på grunn av den.

Ja, og Premium-spillere kan nå gi nye navn til Carriers og stjerner. Dette misbruker jeg så klart på det groveste, og kaller stjernene mine for Donkey Kong, Trent Reznor, Xbox 360, Alcohol og andre ting ingen andre enn meg synes er artig.

Dette bare til informasjon for andre interesserte, slik det ser ut nå blir det mer Premium i NP2 på denne karen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
For sirkusmartiner og andre som har fått nett hjemme, så er det et nytt game i emning. Her er linken, skriv i tråden så får dere passord tilsendt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, kom igjen flere også'a, masse plass. For dere som ikke tør å sende PM til meg kan jeg jo si at passordet er ordet "passord" pluss ordet "lol" bare uten hermetegn. Gjett hvem som har laget det passordet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Siri. Bli med'a.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, jeg også. En til?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Yess! Ikke lenge igjen nå!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke en faens dritt. Noen som er med på litt Neptune's Pride 2 eller? Tror jeg fortsatt har premium.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Så jeg er fortsatt regjerende mester?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Sikker på du ikke har en oppgave du skal skrive?