Neptunes Pride Roll Call

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg starter selvfølgelig uten mulighet for å komme meg ut av stjernesystemet mitt uten å oppgradere Range, som tar fire jævla dager. Jævla bra jobba Martin!
Sånn går det når man er sist! Neija, randomfist er random.
Hvorfor har noen creizi mye mer økonomi og industry enn andre? Helt random eller har folk spydd inn starting cash i de områdene?
Varierer litt hvor bra naturressurser du har, men her er et råtips: Bygg økonomi, industri og vitenskap der det er billigst, så får du mer.

Ellers det Yeti og andre sa: Skriv litt i en notepad for deg selv, så slipper vi mongo glipper som "Haha, nå er mesterplanen min klar som går ut på å knuse Nilo ved å..." eller åpenbar misleading. Så blire en bra tråd til slutt.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Skjønte fort at det bare var fordi ikke alle hadde kommet i gang enda. Dette blir bra tror jeg. Gleder meg til dramalamaen begynner.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
I forhold til skrivinga, hvor store intervaller bør vi sikte på? Altså, bedre at vi skriver ca like mange alle sammen med f.eks. 3 dagers mellomrom, eller 5, eller tusen. Så er vi litt samstemte på det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Veit ikke med dere, men jeg skribler ned noen forte linjer hver dag.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg skriver pissmye, mest for å holde ordne på mine egne planer. Blir en ti-femten linjer dagen. Men kommer kanskje til å redigere litt så det ikke blir helt veggtekst.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Jeg har skrevet jævla mye, men det er ikke noe i veien for at vi redigerer det for å få det litt mer samkjørt etterpå. I likhet med Martin så skriver jeg også mye for min egen del. Jeg kommer også til å komme med små oppdateringer, observasjoner og oversiktskart underveis, i denne tråden. Den kan også brukes til å komme med kommentarer og utspill hvis dere føler for det.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Noen som har lagt merke til noen forskyving av utbetalingstidspunkt enda?
 

Jante

privileged CIS shitlord
Jeg mener bestemt at det var 22:30 i starten. Nå er det nærmere 21:45/22:00.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Sjekk mailen deres, det har vært noen minutter på ti hver kveld.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
NEI

Yeh yeh uansett, jeg noterer litt når jeg husker det og sånn, men må ha en grei frist for mitt er i veldig notatform. Skal vi poste episodevis? Det er litt stilig!