Neptunes Pride Roll Call

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
martin. Du får kåmma på irc rundt elleve slik at alle er klare. ja. det syns jeg. jeg dusjer nå ihvertfall. det tar lang tid for jeg må barbere meg.
 
Neptunes ... PRIDE?

HEHEHEHEHEHE fuck dere
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Der! Tror spillet begynner når sistemann joiner, så a) ikke fuck oss ved å ikke gidde å være med lell og b) ikke fuck oss med å begynne på et teit tidspunkt.

Passordet er niloerpakkis.

Justin: Jada én utbetaling, men tidsforskyvning er blank løgn.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg bare veit at sistejøden kommer til å regge seg klokka halv fire i natt. Da veit vi iallfall hvem som går ned først, om ikke annet.

Hvis noen lurer på hvorfor jeg ikke har sagt så fryktelig mye i tråden tidligere så er det fordi jeg ante hva slags flustercluck dere andre var i ferd med å stelle i stand, så jeg bare venta pent og rolig til dere ble enige om hvem som skulle få ut fingern.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Det er også grunnen til at jeg venter litt med joininga her. Jeg nekter å være med på et game hvor alle tingene skjer midt på jævla natta.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Pff. Jeg ler av penga dine (har sinnsykt dårlig råd nå :) ), men jeg vil bare ikke at noen skal joine midt på natta og bare ÅLØØØØ. NP. SMOOTHTHATTHAHHTA.

Men greit. Du skal få viljen din!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Å fyfaen så vanskelig å spille litt a.
Jeg er en million ganger sikker utbetalingen har skjøvet seg i spillet jeg er med i nå,men siden en betaling er det all good.
Jeg gruer meg :(