Neptunes Pride Roll Call

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
gruer deg? jeg gleder meg som faen. Jeg tror jeg kommer til å gjøre det, tja, greit kanskje? jeg kommer nok ikke på toppen, men jeg tror det blir jævlig kult allikevel. :)
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Seff blir det gøy med intriger og kniving og banning over (sannsynligvis) backstabbing og uforutsette planer som faller i fisk og jeg vet ikke hva. Litt god gammel papirblokk-og-terning-strategi. Jeg er most likely to forbanne verden mens krigsskipene mine smuldrer opp i aske.
 
"Knock, Knock"
"You shall enter"
"Commandor, premisson to speak...."
"Speak"
"They are ready for you....."

As a young boy in Elementary school, I was a genuinely good indian kid. I loved everyone, and wondered why there was any hate in our wonderful galaxy. There where times I asked my self;

Why people chose to be violent, instead of wanting to be peaceful and friendly.
Why people didn't like me, even though I loved and respected everyone else.
Why people went to war

You could say my life was just perfect...perfect I tell you.........................

Then one day, it all came to an abrupt end on a internet website called spillegal.no/forum. One very homosexual member I had tried to talk to about picking on me for no reason at all, wrote some nasty words about me that where utterly false and racist. I tried to reason with this "gay piece of shit faggot cheese", but there was no use at all. This is when I could no longer stand being treated the way I was treated. Now I knew

Why people where violent!
Why there was hate!
Why we went to war!

Ladies and gentlemen, as your commander on this ship, Neptunes Pride awaits us, and we shall not lose the war of the Fistuss. We can lose our lifes to the vocabulary magician Jante den bastante, Buggz with his endless buggzing, the fat Fetthesten or even the backstabbing Agradula, but we will not, not now...not never lose to the "Vagina Juice" that calls himself, Fistuss! I want my revenge, we want our revenge!

There are still some days left until all hell breaks loose. Spend them wisely with you near ones!

Commander out!
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg elsker deg, mann. Dette er det offisielle åpningsinnlegget når jeg snekrer NP-dagboktråd.

Ellers er det selvsagt viktig å kommentere den sosiale uroen som vil oppstå når "pakkis" tar over planeter og tar jobba til vanlige, ærlige, hvite karer.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ja, gruer meg fordi jeg hater å tape og ikke har tid og data til å legge like mye i dette som jeg la i gratisspillet. Men skal se om jeg ikke får vært i veien for noen ihvertfall.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Da venter vi bare på Filip.

In other news:

Krummi *
SHDR *
* Some players in this game share an IP address. Other players in this game may want to target these players first.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg håper dere oppdaterer denne tråden med drama og grining, jeg sitter på første rad med popcornet.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Kanskje hvis Justin joiner sånn.. tja. klokka 20 eller 21? det er jo ganske chill? eller.. ?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Fikk PC først nå, skal jeg bare kjøre på eller vente til imorgen? Deres ønske er min lov.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Da er vi igang.

Jeg starter selvfølgelig uten mulighet for å komme meg ut av stjernesystemet mitt uten å oppgradere Range, som tar fire jævla dager. Jævla bra jobba Martin!

Bare å få opp bloggtråden, jeg har masse å klage på! =D
 

Jante

privileged CIS shitlord
Hvorfor har noen creizi mye mer økonomi og industry enn andre? Helt random eller har folk spydd inn starting cash i de områdene?

Tipper jeg vil skrive logg mens vi holder på, men vil av naturlige grunner ikke publisere noe før vi er ferdige.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Jeg tror det har noe med at noen ikke har brukt første runde med penger enda.

Justin er fucked, ser det ut til :D
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
:(

Tusen jævla takk. Og jeg som gjorde de så bra i gratisspillet.


Edit: Countdown 3d 12h

Edit 2: Nå er jeg faktisk skikkelig furt. I RL altså.

Edit igjen: Hva gjør vi med bloggingen? Noterer fortløpende, publiserer fortløpende, lar en person samle alt eller hva hæ?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Noterer fortløpende og publiserer når spillet er over, ellers blir det bare fjas hvis jeg kan lese at dere driver og dealer mot meg osv.