Jeg fikk med NES'en min med på kjøpet av en skrall gammel sovesofa til tre hundre krones. Selve maskinen hadde ikke en eneste ripe, og begge kontrollene var helt mint. Sikkert stått hos noen gamlinger som aldri fikk besøk av barnebarna som ville spille nintendo. Og når de døde var det allerede for sent, unga hadde vokst fra det, og drittunga ville bare ha PSP og drit og lort. Død manns Nintendo, altså. Fikk også kjøpt en fire-fem spill hos en lokal skrap-nisse. "Slikt tøv fra 80-tallet? Pft, Zelda, Metal Gear og en hel hævv med annet søppel? 200 for røkla."
Eneste drawbacken med sulamitten er at det ser litt malplassert ut på prosjektor, ha en pixelert Snake i dvergestørrelse løpende rundt på veggen er unektelig litt sært.
Det ishockeyspillet som betegnende nok het IceHockey og som skrot-nissen solgte for 35 kroner er det desidert beste multiplayerspillet til Nintento (imo), men jeg har fortsatt ikke en av disse sagnomsuste multi-tappene!
Følger det multitapp med i denne pakka, så ligger casha klare. Hvis du har en liten hytte-tv så ser jeg gjerne på denne også.
-Boom