NES

Alexander

frilans ufør
#2
Prøver du å selge det eller lurer du bare?

Hvis førstnevnte er tilfelle, foreslår jeg at du tapper varmt vann i badekaret og går bort til Mamma og ber henne pent om å skjære over lårpulsårene dine. Å, og før opp at "Lednigner går til Alexandner" i testamentet ditt først.

... Hvis du derimot bare lurte på prisen, vil jeg si sånn ca. 300-400,-. Jeg vet ikke hva folk betaler i Norge nå for tiden, men du kan regne med noen hundrelapper.
 

Alexander

frilans ufør
#5
Jo flere punktum en setning ender med, jo lenger sillhet følger den.......................................................
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#7
SITAT(Alexander @ 05.09.06, 14.55) 22747
Jo flere punktum en setning ender med, jo lenger sillhet følger den.......................................................
[/b]
Hvor er Pac-Man når man trenger ham.........................................................
 
#9
PÅ DENNE MÅTE ER HELE INLEGGET ITT EN STOR PAUSE!!!!! HE HE HE LO LL OL HA HA HE HE


For å holde meg on-topic, ville jeg gitt mer enn en 500-lapp for en NES, det er en klasikker.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#10
Stor humor i aksjon, folkens.

/Edit: rettet til en redigert post som var full av punktum, punktum, punktum
 
#11
Om ikke stor, så iallefall lang HHAHEEHAHEHAHAEEAHHAEHAEAHAHAEHEAAEAEALOLOLOLOLEHAEHAE
 
#14
Jeg fikk med NES'en min med på kjøpet av en skrall gammel sovesofa til tre hundre krones. Selve maskinen hadde ikke en eneste ripe, og begge kontrollene var helt mint. Sikkert stått hos noen gamlinger som aldri fikk besøk av barnebarna som ville spille nintendo. Og når de døde var det allerede for sent, unga hadde vokst fra det, og drittunga ville bare ha PSP og drit og lort. Død manns Nintendo, altså. Fikk også kjøpt en fire-fem spill hos en lokal skrap-nisse. "Slikt tøv fra 80-tallet? Pft, Zelda, Metal Gear og en hel hævv med annet søppel? 200 for røkla."

Eneste drawbacken med sulamitten er at det ser litt malplassert ut på prosjektor, ha en pixelert Snake i dvergestørrelse løpende rundt på veggen er unektelig litt sært.

Det ishockeyspillet som betegnende nok het IceHockey og som skrot-nissen solgte for 35 kroner er det desidert beste multiplayerspillet til Nintento (imo), men jeg har fortsatt ikke en av disse sagnomsuste multi-tappene!

Følger det multitapp med i denne pakka, så ligger casha klare. Hvis du har en liten hytte-tv så ser jeg gjerne på denne også. :D

-Boom :ninja:
 
#15
SITAT(Boom @ 13.10.06, 10.25) 27858
Det ishockeyspillet som betegnende nok het IceHockey og som skrot-nissen solgte for 35 kroner er det desidert beste multiplayerspillet til Nintento (imo), men jeg har fortsatt ikke en av disse sagnomsuste multi-tappene!
[/b]
Du taler sannhet, Ice Hockey er på alle måter et helt fantastisk spill.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#16
Er det der hvor du velger laget dit? Tre typer spillere, feil, høy og liten?

If so, classic, instant classic. Selvom jeg må innrømme at Blades of Steel er hakket bedre og mer mandig, SLÅSSKAMP!!!. Ohhh, blades of steel, oooooooh! Good Times.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#17
Ice Hockey er spillet du beskriver, og det hadde også slosskamper.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#18
Shit yeah, Blades of Steel like a mo'fucker. Noen som veit hva de sier når de sentrer, forresten? Jeg synes det høres ut som "Påte på!", som er Bø-slang for å drikke mye hjemmebrent veldig fort.

Jeg sier vel dette ganske ofte, men han med blått hår i Bangai-O sier "Drekka mer!" når han slår på spesialangrepet sitt, sånn apropos.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#19
Jeg trooooooor det er "pass the puck".
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#20
Hmm. "Påss the påck" blir det da, omtrent. Jeg tror ikke vi kan si myth busted helt enda.