Neverwinter Nights

#1
Ok... jeg begynner dette emne som et hjelpe emne, men vil gjerne at folk feks. brifer med characters ol. ... men til poenger.... når man skriver inn CD-keyen... hvordan ser man forskjell mellom O, D og 0(null)? :flau: :flau: :flau:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Prøv deg frem.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
La meg gjette: Du er verdens tregeste til å skrive på tastatur? :p
Neida, skal vi se her... *rasle rasle*
Hmm. Undersøkelser viser at man må være blind eller analfabet for å ikke se forskjell på O, D og 0 i NWN-CD-keyen. Nå har jeg sånn lækker original utgave, da. Vet ikke om du har noe annet.
 

Lodin

Der Waaaah
#6
Hadde akkurat det samme problemet med Shadows of Underpants. Virker ikke som de folka i trykkeriet til Atari er helt gode på satsen.
Ta med spillet der du kjøpte det og be fyren bak disken lese opp koden for deg. Sannsynligvis klarer han ikke det og gir dege derfor en ny kopi i stedet. :tommelopp:
 
#7
prøv først med alle du er usikker på som 0, f.eks:
xx0xxxx0xxx0xxx0 så "teller du gradvis oppover" sånn:
xx0xxxx0xxx0xxxo
xx0xxxx0xxx0xxxd
xx0xxxx0xxxoxxx0
xx0xxxx0xxxoxxxo
xx0xxxx0xxxoxxxd
xx0xxxx0xxxdxxx0 og helt fram til:

xxdxxxxdxxxdxxxd



Til slutt går det :)
 
#12
Det A og R ser helt likens ut i Deluxe-utgaven...prøv å skift ut de bokstavene.
 
#16
Men hvis du har cd-keys som du ikke får brukt ser jeg ingen feil i å skaffe en key-gen.. Du har hvertfall orginal spillet og da kan ingen kalle deg en LØGNER!!
 
#17
spør han du låner det av da...(viss du lånte det...)
 
#20
Her er det ingen som lyver. NWK cd-keyene er utrolig vanskelig å tyde. Dette er er selvfølgelig Atari sin feil. De gjorde det samme med cd-keyen til UT2004.

Dermed basta. Det er bare å prøve seg fram. Tror jeg brukte en hel dag med forskjellige kombinasjoner. ^_^