Opprinnelig skrevet av <Cyrus>@09.05.2005, 21.06
Hehe, hører det er flere som liker spillet. Expene er vel og bra, men de kan ikke måle sg med den orhinale NWN campaignen. Og dessuten synes jeg online-delen ikke er noe bra.
Hører at det kommer ny expansion snart? Leste litt om det på bioware.com elns. Det blir nok bra. Shadows of Undrentide er mye bedre enn hordes of the underdark, for der oppholder du deg bare neddi en dungeon hele tiden, og det synes jeg ikke er noe særlig. :tommelned:
217812
Din mening kanskje ja, men okey online er moro fordi man kan spille forksjellige mods , feks jeg hadde en server med mange kule folk som hadde lagd sikkelig underdark som jeg kjenner det , med drow mod og det hele så vi kunne spille drows på Nwn for engangs skyld.
jeg simpelt og enkelt Elsker Drows og Underdark , jeg har lest mange bøker om dem og kommer til og lese de få som er igjen og lese oxo.
og det er ikke en dungeon , det er Underdark hvor farlige raser lever.
og har en stor betydning av Verden Farûn , som Neverwinter nights er en del av... historie hjelper.
"The Surface world will only Burn you away." - Arizzel said to Nym.
"why in the name of lolth is that?" Asked Nym in the open.
"Because of the Humongous Fireball up in the air, Thats why we stay in the underdark, so that one day that fireball Drops the Farie Elfs get what they deserve" - said Jozarn with a wicked smile.