Neverwinter Nights

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@09.05.2005, 02.32
En relativ stor del av spillet foregår i Underdark, Crosis. -rett før jeg skrev masse spoilere her, ja-. :D
217536​
hehehe:p sant nok det. lenge sia jeg har spillt igjennom det. veksler så lett mellom hvem av spilla som var i Underdark delen, det var i Bg2 drowene hadde tatt en shadowdragon til fange:p?

Hehe, hører det er flere som liker spillet. Expene er vel og bra, men de kan ikke måle sg med den orhinale NWN campaignen. Og dessuten synes jeg online-delen ikke er noe bra.
Hører at det kommer ny expansion snart? Leste litt om det på bioware.com elns. Det blir nok bra. Shadows of Undrentide er mye bedre enn hordes of the underdark, for der oppholder du deg bare neddi en dungeon hele tiden, og det synes jeg ikke er noe særlig. :tommelned:

Sancti

Terrorkatt
Jeg har veldig lyst til å spille det, men av en eller annen grunn fryser det på PC-en min etter omtrent to minutter, uten at vi har funnet ut hvorfor. :grine:

Opprinnelig skrevet av <Cyrus>@09.05.2005, 22.06
Hehe, hører det er flere som liker spillet. Expene er vel og bra, men de kan ikke måle sg med den orhinale NWN campaignen. Og dessuten synes jeg online-delen ikke er noe bra.
Hører at det kommer ny expansion snart? Leste litt om det på bioware.com elns. Det blir nok bra. Shadows of Undrentide er mye bedre enn hordes of the underdark, for der oppholder du deg bare neddi en dungeon hele tiden, og det synes jeg ikke er noe særlig.  :tommelned:
217812​

Drows. :D Beste expansion-packen EVARH. Nesten, da. :flau:

Opprinnelig skrevet av <Cyrus>@09.05.2005, 21.06
Hører at det kommer ny expansion snart? Leste litt om det på bioware.com elns. Det blir nok bra. Shadows of Undrentide er mye bedre enn hordes of the underdark, for der oppholder du deg bare neddi en dungeon hele tiden, og det synes jeg ikke er noe særlig.  :tommelned:
217812​

Din mening kanskje ja, men okey online er moro fordi man kan spille forksjellige mods , feks jeg hadde en server med mange kule folk som hadde lagd sikkelig underdark som jeg kjenner det , med drow mod og det hele så vi kunne spille drows på Nwn for engangs skyld.

jeg simpelt og enkelt Elsker Drows og Underdark , jeg har lest mange bøker om dem og kommer til og lese de få som er igjen og lese oxo.

og det er ikke en dungeon , det er Underdark hvor farlige raser lever.
og har en stor betydning av Verden Farûn , som Neverwinter nights er en del av... historie hjelper.

"The Surface world will only Burn you away." - Arizzel said to Nym.
"why in the name of lolth is that?" Asked Nym in the open.
"Because of the Humongous Fireball up in the air, Thats why we stay in the underdark, so that one day that fireball Drops the Farie Elfs get what they deserve" - said Jozarn with a wicked smile.

Sancti

Terrorkatt
Opprinnelig skrevet av Toz@09.05.2005, 21.16
Sancti: Varme? Orginalt spill? satt ned grafikken?
217826​
Har prøvd det meste, og det er heller ikke noe som tilsier at PC-en min ikke skal klare å kjøre spillet. Det funker fint på Nobus PC, så det skal ikke være noe galt med selve spillet heller.

Er det på ca samme plass i spillet det fryser? f.eks når du går inn i et nytt rom eller noe? eller er det helt tilfeldig?

Sancti

Terrorkatt
Jeg har aldri kommet meg ut av rommet jeg starter i, så det skjer som regel innen de to første minuttene av spillet, mens jeg surrer rundt på stedet jeg starter på. Ikke på nøyaktig samme sted, men i det samme rommet.

Har du prøvd å springe fort ut av det første rommet, og så langt du kan? selv om det hørtes lite sansynlig ut kan det jo være det hjelper, da noen spill henger seg opp på bestemte plasser.

eventuelt kan du låne maskinen til Nobu? :rulleøyne:

Sancti

Terrorkatt
Skal teste det, men tviler egentlig på at det hjelper...
Litt av vitsen var at vi skulle spille begge to, så da hjelper det lite med én PC. :p

Har dere like skjermkort? Kanskje kortet ditt trenger en fix eller noe, for NWN. =O

Sancti

Terrorkatt
Nei, vi har ikke like. Jeg vet at jeg prøvde å installere det en gang før jul, og da hadde jeg et annet skjermkort. Da ville det ikke starte i det hele tatt, og etter å ha lest på en del forum fant vi ut at spillet rett og slett ikke likte akkurat dette skjermkortet, og det derfor ikke var mulig å spille det i det hele tatt. Det hadde jo vært faen om det skulle skje igjen med det nye.

Var no lignende som hente Locolennon når han falt for magien i NWN, og pleide og spille det.
Noen dager funket det, andre så frøs det seg helt fulstendig, helt u-spillbart.

Veldig irriterende kan jeg tenke meg >.<

så klart faller man for magien i Nwn , finnes ikke noen kulere spill med magi.
Magien som er fra D&D er uslålig , enkelt og greit.
det er nok av spells og velge mellom og Nwn har bare tatt de basiske spellsa fra D&D.

Mente det ikke akkurat slik at han falt for "ingame" magien, men altså..Falt for magien ved spillet, at han ble hekta liksom :p

Men joda, magien er tøff der ja :)