Neverwinter Nights

Outland i oslo , Avalon i oslo , bestille det fra spaceworld eller no sånt. er ikke så vanskelig og få taki tror jeg..

Sjekka på nett sidene demmes fant ikke på noen steder...ellers er det noe gærnt med datan min eller jeg som er skutt i hodet :S

Yndlingskarakteren min ever er minsc og den lille hamsteren hans... Og personligheten til Sarevok(husker ikke helt hvordan navnet staves) i throne of baahl er konung...

" haha , Flesh and blood i live ! I promissed myself that i would crawl myself back to life one way or the other, and now thanks to you I did it haha "

Hvis det blir en slik "nwn-helg" er jeg med. Har spilt det utrolig mye, og har litt peiling. Er et ufattelig bra RPG.

Speaking of drows er det sant at drows skal bli en playable race på NWN 2?

Tenk deg liksom.....10.00000000 Drizzt wannaber på nettet :S

Hehe. Jeg vet ikke. Alt jeg vet er at Neverwinter Nights 2 skal hete Dragon Age, og skal ikke baseres på DD-reglene.

Jeg trur dragon age og Neverwinter nights 2 er forskjellige spill fordi
Bioware holder på med dragon age og Obsidian holder på med neverwinter nights :S

Obistan har jo nesten alle folka fra Blackisle som var eid av interplay da ,... aka det var de som lagde Bladurs gate osv... så det er ikke noe og frykte angående neste Nwn ... annet en at de skal gå vekk fra D&D reglene.. aka vis de gjør så har dem ikke lov og styre med Verden Farûn... med mindre de har fått rettigheter fra Wizards.com som produserer D&D / forgotten realms..

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dæven steike mann, du trenger virkelig å lese over før du poster.
Måtte bare si det.

Hvis det er som man sier at NWN2 skal gå bort ifra D&D reglene er ikke spillet en gang verdt å teste... BUUUUU!!!!

Gleder meg til D&D online egentlig...

heh, så klart d blir masse drizzt wannabes, + alle andre famous Drow Characters..... men sånt må man nesten bare tenke seg at d blir.
Drows er jo best :)